RDS/RCS merita sa arda in iad (si imediat dupa ei, Distrigaz)

Voi stiti despre mine ca eu ma bucur de ce mi se da, dar cind mi se dau d-astea, imi pierd cumpatul si-mi vine sa musc din carne de om, chiar si asa, fara masele cum sint. De exemplu, nu ma bucur deloc sa aflu ca e posibil sa mai stam 60 de zile fara gaz. In 60 de zile o sa fie iarna. Asta e una. Povestea cu euglenele de la RCS e alta.

Sa-mi explice va rog cineva, eventual chiar cineva de la RCS & RDS, cum e posibil ca intr-o economie de piata, ba mai mult, in vreme de foame si criza, un client platitor sa fie tratat asa. Stiam ca-s niste nenorociti, dar cind ai de ales intre niste imbecili si alti imbecili care ca sa-ti puna cablu te obliga sa-ti pui si telefon fix, chiar daca tu n-ai nevoie de asa o inventie inutila, ii alegi pe imbecilii dintii. Pentru ca speri ca oricit de retardati ar fi, tu in calitate de client, in cele din urma, razbesti. Ei bine, te inseli.
Asadar, acum vreo 2 saptamini am fost la RCS/RDS sa semnam contract de cablu si internet pentru noua adresa. Foarte rapid, ales, semnat, parafat. Cind vine echipa sa ne conecteze? Vineri pe 17 septembrie la ora 12. Bun. Vineri sotzu lasa balta tot procesul de mutare/impachetare si se posteaza la adresa sa astepte echipa de instalatori. Si asteapta. Intr-o casa goala, fara apa, fara mincare, fara televizor sau radio. Patru ore mai tirziu, suna la relatii cu clientii. Unde i se spune sa astepte, ca va fi contactat. Si naivul meu asteapta inca o vreme, apoi se cara acasa. Ne mutam, mai trec niste zile, luni pe la prinz suna un idiot de la RDS ca el e in fata usii, a venit sa monteze da’ nu-i nimeni acasa. Asa ca-si pune palma-n fund si se cara. Nu inainte de a stabili o noua data de instalare. Joi, ora 10.00.
Intre timp s-a facut vineri, ora 10.00. Ieri nu m-am dus la redactie, am aminat vizionarea emisiunii, am dat peste cap tot ca sa fiu aici cind vin tolomacii de la RDS. Evident, n-a venit nici dracu. Sun la relatii cu clientii. Imi raspunde un special domn Stelian Gheorghe, caruia ii explic ce si cum si care-mi spune, ia ghiciti ce. Dap, corect, sa astept sa fiu contactata. Insist sa mi se dea un numar al echipei de pe teren, sa intreb umila cind au vreme si pentru mine. Evident, nu se poate. Nu sta in competenta lui. Bun, atunci sa-mi faca legatura la cineva care are competenta. Nu are competenta sa-mi faca nici o legatura. Da’ ce competenta aveti, ma rog? il intreb in timp ce-mi imaginam cum ii infig un cutit in ficat si-i beau singele. „Am competenta sa va spun sa asteptati sa fiti contactata”.
Oare ce facultati o fi absolvit domnu Gheorghe pentru a capata asemenea competente inalte?
Plec sa-mi vad de-ale mele, e clar ca nu vine nimeni cit sint eu acasa. Cum o sa ajung insa unde am treaba si-o sa intru  in intilnirea din care nu mai pot iesi, o sa ma sune un handicapat de la RDS sa-mi spuna ca el e la usa si ca acasa nu e nimeni. Si uite-asa voi rata o noua sansa sa ma bucur de interet si cablu, doar pentru ca indraznesc sa-mi vad de viata mea dupa ce-am asteptat smirna-n sufragerie vreme de nici-nu-mai-stiu-cite-ore.
Nu pricep. Citi oameni se cableaza zilnic in Bucuresti pe vremurile astea de nu fac fata echipele? O fi bataia asa mare pe serviciile lor de cicat? Ca daca-i asa, poate-ar trebui sa-mi revizuiesc atitudinea si sa ma consider privilegiata ca astept de doar 2 saptamini. Poate perioada medie de asteptare este de 2 ani. Poate trebuie sa le multumesc ca inca imi mai raspund la telefon. Poate ar trebui sa ma ofer sa le platesc triplu. Bine, pentru asta ar trebui sa ajunga intii la mine-n casa. Ceea ce in momentul de fata mi se pare un ideal de neatins.
A, da, am uitat sa va spun ca exista totusi ceva ce clientul RCS & RDS poate sa faca daca vrea sa-si verse frustrarile. Se poate deplasa catre un punct de prezenta RCS (adica un sediu de-al lor) si sa depuna o reclamatie scrisa. Sint absolut convinsa ca asta ar rezolva toate problemele mele. O reclamatie scrisa care va poposi peste un maldar de alte cinci milioane de reclamatii pe care secretarele de la RDS le folosesc sa-si printeze pe partea cealalta retete de ceaiuri diuretice. Eventual imi iau o saptamina de concediu in care de la ora 10.00 la ora 18.00 astept echipa de cablare, apoi la 18.30 ma infiintez la sediu si depun reclamatia scrisa in care reclam ca n-a venit nimeni, in fiecare zi. Si apoi astept sa fiu contactata, in pozitia ghiocel, cu capul plecat, privirea in virfurile pantofilor, spatele cocosat, cu caciula facuta ghem intre palmele transpirate.
Bai, dar chiar nu se poate face nimic impotriva acestor nesimtiti care incaseaza bani de la noi? Nimic? Macar niste blesteme, ceva…

Ma revolt atit de tare pe RCS ca sa mai uit cit sint de suparata pe povestea cu gazul, care e cu adevarat grava… Despre ea, in urmatoarea dimineata frustrata pe care-o traversez aici in mansarda. Scriu repede, cit ma mai tine stickul de internet mobil donat de-un bun prieten si cit inca nu da frigul si-mi mai pot misca degetele pe tastatura. Hai ca s-a incalzit ibricul cu apa din microunde, ma duc sa ma balacesc.

Pin It

32 Comments

  • Simona spune:

    mai da ce ghinion ai avut :(.
    eu cand m-am mutat am facut la fel contract nou si in 2 zile mi-au instalat sinet si cablu…e adevarat ca atunci cand au dat gaura sa-mi puna cablu au impuscat si cablul de la interfon dar…ce sa le ceri? sa vina si repede si sa lucreze si bine?

    la fel am niste prieteni care s-au mutat in casa noua si 5 luni nu au avut gaze, tot blocul, fiindca s-au facut verificari peste verificari si au ajuns la concluzia ca ceva nu e bine, ca nu-s ce si asa mai departe si abia acum au gaze…

  • Alexandra spune:

    Si eu am un dinte impotriva celor de la RDS.
    Sper sa fii mai norocoasa ca mine si sa se miste mai repede pentru ca noi a trebuit sa asteptam o luna aproape in plus peste termenul maxim(de 90 de zile) pe care si-l rezerva ei pt a face instalarea. As fi reziliat contractul in a 91 zi dar nu era pe numele nostru si proprietarul contractului era plecat din localitate.

    Sunt niste nesimtiti si nu prea stiu ce ai putea sa faci mai mult decat sa reziliezi contractul ori sa te plangi la OPC.

  • Andrada spune:

    Tii minte cand ziceam de astia, nu? ca tot asa, injuram de toti mortii si ranitii pe blog. Poti sa incerci sa depui plangere la protectia consumatorului, poate merge doar cu copia dupa contract. La mine era chestiune de facturi platite online pe care ei domnule nu le vad, pentru ei nu exista, si a fost greu si am renuntat (sa atasezi un miliard de chestii plangerii).

    PS: Tel meu fix nu e chiar asa, rau sa stii :D. Il utilizam la chemat taxiuri si la sunat acasa, la parinti, seara cate o ora fiecare.Ne-am luat si internetu si cablu (Care nu e cablu e tot tv online) de la acelasi nemernic, cel care iti baga tel pe gat, dar sa stii ca suntem ok si platim si o singura factura. Au sistem mult mai ok decat mizerabilii astia, cu plata online si asa, asemanator cu vomafone si borange. 🙂

  • ioana spune:

    imi pare rau pentru ibric, nu cred ca as vrea sa fiu in locul tau, dar cred ca nici tu nu ai vrea sa fii in situatia in care apartamentul are instalatia atat de veche si niste tevi atat de cotite incat nu se pot desfunda, astfel ca dupa 2 secunde de "balaceala" iti inunda apa chiar si bucataria de la celalalt capat al lumii. Imgineaza-ti cat dureaza o baie si cata apa trebuie sa cari cu farasul in toaleta.
    Cat despre gaz=caldura, e mai bine sa nu il ai=sa nu il platesti, decat sa ai, dar apartamemntul sa fie atat de distrus incat nici un geam sa nu se inchida cum trebuie si astfel sa platesti de te rupi ceva ce nu iti foloseste. Deci sa te coste faptul ca tremuri de frig. Si sa vezi ca un apartament decent costa dublu. Nu-i bine in niciun fel.

  • Merat spune:

    Cu gazul nu pot spune ca te inteleg ca nu am centrala, desi faza cu 60 de zile fara gaze, apa calda, incalzire cand vine frigul cred ca m-ar apuca niste nervi de mi-as manca parul singura.
    Dar la faza cu RCS/RDS… eheee aici te inteleg. Prima oara cand mi-am pus net, mi-am pus de la ei. Si au urmat ani de zile de nervi: cadea netul cand mi-era navigarea mai draga, weekend-uri intregi fara net, reclamatii peste reclamatii DEGEABA. Pana a venit o zi minunata cand Romtelecom a avut oferta un tv lcd maaaare la abonare. A fost semnul meu :)) A doua zi am terminat contractul cu distrusii penali de la RDS (desi a trebuie sa mai platesc doua facturi dupa, ca asa au ei sistemul lor gretos) si m-am dus si m-am abonat la Romtelecom. Dupa amiaza am avut in casa internet, telefon fix si un televizor nou nout gratis. Si de atunci e pace si internetul meu e sigur si nu mai am zile fara net, nu am mai avut nici macar o secunda de nervi de atunci din cauza internetului. Acum, nu stiu cum sta treaba cu ei in Bucuresti, dar eu iti spun ca nici noi nu folosim telefonul fix prea mult, dar se merita sa platesc putin pe fix, dar sa am net excelent si sa dorm linistita ca nu trebuie sa ma cert cu relatii clienti a doua zi!
    Bafta multa si cu netul si cu gazul! You need it! Romania…

  • celine spune:

    dezgustătoare situaţie, cred că în locul tău aş fi murit de nervi …

  • Dana Bond spune:

    eu imi aduc aminte ca acum vreo 3 ani sunam in draci la rds sa vina sa imi puna si mie digi, pentru ca la noi nu e pe baza de cablu:). am sunat, am asteptat, am tot asteptat…evident, sa fiu contactata. intr-un final, am sunat la focusat,iar a doua zi aveam teveu. partea amuzanta abia acum vine: peste aproximativ un an jumate m-a contactat si rds sa imi spuna ca acum poate sa faca o programare pentru echipa de instalare….asta, evident, daca mai sunt interesata…:)

  • Ionouka spune:

    Simona, cred ca ai avut tu noroc, ca inteleg ca astia-s de regula porci si de neregula ne-porci.
    Andrada, o sa ii reclam la OPC, asta-i sigur. Intre timp pare ca am rezolvat ceva cu Romtelecom. Ne auzim pe fix, deci, seara cind e moca, nu?
    Ioana, sigur ca se poate si mai rau. Intotdeauna se poate si mai rau. Dar asta nu inseamna ca e corect si bine ce se intimpla, doar pentru ca nu e maximum de rau si de incorect.
    Merat, suna bine ce spui, music to my ears, abea astept romtelecomul asta…
    Celine, am murit si-am inviat de o suta de ori! 🙂

  • Ionouka spune:

    Dana, eu am crezut ca fac o gluam cu timpul de asteptare de 2 ani, da' vad ca am nimerit corect! Doaaamneee feresteee… Si astia mai exista inca pe piata, probabil cu sute de mii de abonati?

  • Irina spune:

    Cel mai bine e sa incerci la OPC, intr-adevar, alta varianta nu ai cu acest tip de provideri. Noi am avut cu RCS urmatoarea problema: nu timiteau facturile, nu isi trageau la timp banii desi le plateam prin online banking, drept pentru care, ne-au intrerupt cablul din motive de… neplata. 5 zile. I-am reclamat la OPC si de atunci, imi vin facturile in fiecare luna si mi-au scazut si cele 5 zile in care nu am "beneficiat" de serviciile lor.
    Am mai facut ceva, ce te-ar putea ajuta si pe tine. Pe linkedin, am gasit numele CEO-ului de la UPC romania, pe care am avut grija sa il strecor in mailul de reclamatii. Baietii s-au miscat super repede, cand au vazut numele sefului in mail, ca deh, la noi inca lucrurile functioneaza de frica, din pacate. Jack Mikaloff il cheama, iar adresa de mail este jack.mikaloff@upc.ro. sper sa te ajute!

  • Andrada spune:

    daaa, da, vorbim pe fix!! 😛

  • Ionouka spune:

    Irina, multumesc pentru nume, il voi folosi, cu siguranta!
    Andrada, don't call me, we'll call you! 😉

  • Andreea spune:

    Bucura-te ca nu ai contract cu cei de UPC! Agentii/instalatorii/ tehnicieni or whatever dde la RDS/RCS cel putin stiu sa instaelze un internet 🙂 La mine UPC-ul a trebuit sa trimita 4 echipe inainte sa ma pot bucura de conexiune la Internet:) aa sa nu uit nu era vorba de instalare, era vorba doar de o "pornire" a unui abonament suspendat. Dupa 2 echipe imi fac curaj sa sun in call center-ul lor, Suport Tehnic intenet my ass! MAi mai ca ma intreaba idiotul daca am deschis laptopul si dupa enshpe miii de proceduri (pe care le facusem si singura)imi transmite concluzia lui: "Domnisoara este de vina cablu! Mergeti in casierie sa va dea altul!" Sa mori tu?! Cablu?! cablul deabia fusese adus de echipa nr 2, era intr-o pungulita sigilata ..deci nou noutz… Off cel mai tare a fost echipa cu nr 3 .. care nu stia sa umble pe Windows 7 si nu gasea placa de net … stiti ce imi zice? " Domnisoara cautati un It-ist deala care stie calculatoare". Dupa 2 drumuri in 2 casierii ale UPC-ului si zeci de telefoane in call center (ii stiam pe toti agentii) , vine echipa nr 4 … care imi reda conexiunea la Internet… Off multe ar fi de spus in legatura cu providerii astia de servicii net/cablu…

  • ancahotineanu spune:

    Fiind nou impbilul in care ne-am mutat si primii locatari din bloc, RCS-ul ne-a tinut o luna sa ne dea un raspuns daca vin sau nu. Sigur ca nu au venit, au zis ca ei vin numai daca se semneaza pe tot blocul si sa faca infrastructura. Nenorociti.
    Ne-am dus la UPC. Ei au zis ca vin in 2 sapt. Asteptam, dupa 2 sapt ne spun ca sunt niste neintelegeri si sa asteptam sa vina inginerul de sistem sa vada daca se poate face ceva. Vine respectivul, raspuns afirmativ, dar dupa alte 2 sapt ne spun ca nici lor nu le convine. AAAAAA! Alti nenorociti.
    Alte variante de net nu erau caci firmele mici nu ajunsesera in zona noastra deoarece erau alti provideri care dominau si nu le convenea sa-si aduca reteaua pentru 2, 3 abonati.
    Asa ca ne-am dus noi frumusel la Romtelecom si, desi a trebuit sa ne punem fix,dar au venit intr-o zi iar noi suntem foarte multumiti de servicii. Cand termin cu nenorocitii de la boom cu tv-ul cred ca imi pun tot de la dolce caci au oferte pentru abonati.
    Nu spun ca e cea mai inteleapta alegere, dar cand iti tipa maseaua-n gura…

  • Robo frustrare spune:

    nu prea avem ce reclamatie sa facem la OPC in momentul asta pt ca in contract scrie ca instalarea se face in 90 de zile de la semnarea contractului. deci asta e. alta era situatia daca RDS-ul ne-ar fi pagubit cu ceva in vreun fel sau ar fi incalcat contractul.
    lucrurile sunt structurate asa incat sa nu ai ce sa le faci, de asta nici sunatul la relatii clienti nu te ajuta cu nimic, pt ca ideea e ca niciodata sa nu poti ajunge la o persoane direct responsabila de situatia ta, si tot timpul sa vorbesti cu intermediari care, tehnic vorbind, nu au nicio vina si nici o competenta directa in afara sa semnaleze mai departe – iar tu sa ai posibilitatea sa ajungi la acel "mai departe"…

  • Nuschu spune:

    Nu st' despre RDS/RCS, da' la Distrigaz merge cu PCR (pile-cunostinte-relatii). N-a miscat nimic pana n-a scormonit sotu-meu in agenda, a gasit numarul Cui-trebuie si, ca sa vezi minune, ne branseaza fara sa avem autorizatii si hartii, lasati, ca le facem dupa aia, stam dupa niste hartii, ca alea dureaaazaaa! [Vezi, Doamne, hartiile dureaza!] Idem Electrica.
    La vremuri noi, tot ei. Niste scarbe!

  • Calianu spune:

    O solutie ar fi o antena gen Dolce sau Digi TV(de la prietenii de la RCS). Iar pentru net Romtelecom.
    Eu am acasa ambele solutii de vreo 5 ani. La Romtelecom am asteptat 60 de zila sa mi-l puna(era tehnologia la inceput) acum cred ca intr-o saptamana rezolvi.
    Cu Distrigaz mai bine gasesti o firma care sa te ajute. Cu un comision evident.

  • Maria spune:

    Eu am asteptat 7 luni si jumatate. Be brave!

  • Andrada spune:

    la mine pt romtelecom au ajuns in 24 de ore . Shocking.

  • Dan spune:

    Heh… Apropo de DigiTV – o sa trec peste povestea instalarii, ca, din cate am inteles, pe vremea cand am ravnit eu prima oara la minunea de tv prin satelit, procedura nu era infaptuita de RCS in persoana, ci de "parteneri autorizati" sau cam asa ceva. O sa trec si peste faptul ca nu primeam facturile, din Motive Misterioase, desi le-am atras atentia asupra trebusoarei asteia. In rest lucrurile mergeau perfect – daca eu imi aminteam sa platesc la timp, ei nu-mi dezactivau cartela din STB. Asta pana cand, dupa vreun an jumate de functionare, aparatul ala de-mi descifra semnalul de la antena si-l trimitea la televizor a decis ca NU MAI VREA. Ghiceste cineva ce a urmat? Exact. Si uite-asa, dupa vreo 2 luni de sesizari (din partea mea) si cam tot atatea asigurari de interventie prompta (din partea lor) – timp in care am continuat sa platesc abonamentul (nu stiu de ce) – am reziliat contractul cu RCS-ul si am facut altul, cu Romtelecom. Cei de la Dolce au venit rezonabil de repede sa-si monteze jucariile, care inca nu s-au defectat, asa ca in privinta lor nu prea am ce carcoti (deocamdata).
    A, si inca o chestie hazlie legata de tv-ul prin satelit – in cazul folosirii antenelor alora mici si dragute pe care ti le ofera ei la pachet (diametru < 1m) semnalul dispare cu desavarsire cand ploaia sau ninsoarea dau dovada de un entuziasm mai mare decat de obicei. Sau cel putin asa mi se intampla mie.

  • REDrake spune:

    Si eu m-am ars cu RDS-ul acum vreo 2 ani. Am facut contract cu ei pentru internet, si desi au spus ca vin in 2 saptamani au vin in 5 si s-au mai dus si la o scara gresita de bloc. Am anulat contractul imediat dupa aceea. Intre timp vechiul meu furnizor de internet isi remediase problemele asa ca nu am avut regrete. Si inca nu am.

  • mishuvass spune:

    UPC? Il am de patru ani si sint foarte multumita de el, chiar si cind pica, fiindca vine instant cineva sa-l repare. Nu m-au obligat sa-mi pun telefon fix.

  • mishuvass spune:

    E drept, nu-i in Bucuresti.

  • VertAnge spune:

    Si noi am avut probleme cu RDS-ul. Dupa o saptamana in care ne-am jucat de-a "punem internetul/ba nu punem internetuL" au reusit in sfarsit sa isi faca treaba, ca la doua zile sa pice netul si sa nu isi revina 2 saptamani. Am reziliat contractul si ne-am mutat la UPC. Au facut instalarea in 2 zile si merge foarte bine. Daca pica si nu se poate rezolva din call center vine un nene a doua zi caruia pot sa ii dau nr de telefon sa ma sune cu 1 ora inainte de a ajunge ca sa fiu sigura ca sunt acasa. Singura problema e ca nenea asta e cam batranel si nepriceput, asa ca de obicei nu prea stie ce sa faca si trebuie sa ii sune si el pe cei din callcenter care ii explica ce si cum 🙂 Dar de obicei se rezolva toata treaba in juma' de ora. Ultima data cand am avut probleme a fost in toamna trecuta, cand a rasturnat o furtuna niste copaci pe nu stiu ce cabluri si a durat toata noaptea pana au rezolvat. In rest, suntem multumimti, asa ca eu zic sa iei in calcul si alte optiuni in afara de Rcs&RDS

  • darias spune:

    Am facut contract in aprilie, tv ul l au montat pe loc , ca aveau intamplator cablurile la ei , netul dupa patru luni, stickul de internet mobil l am luat deabia in august iar telefonul nici in ziua de azi , asa ca ce sa mai zic…., ne auzim la anul?

  • QED spune:

    Trebuie sa fie si cineva care le ia apararea si voi spune ca s-au facut multe disponibilizari si la ei, aceasta in detrimentul calitatii, dupa cum se observa. Da, asa este. Sunt multe instalari si n-au suficient personal. Nu lucrez acolo, dar stiu pe cineva si lucreaza in fiecare zi de la 9 la 22.00, incluziv la sfarsit de saptamana si salariul nu-i pe masura si nici fata cererilor nu poate face. Asta-i adevarul. Se zgarcesc sa tina personal putin, desi este evident ca cereri de contractari exista.

  • Ionouka spune:

    Pina una alta, am vorbit la Romtelecom, luni ar trebui sa monteze. Va tin la curent.
    Cit despre amaritii de la RCS, nu vreau sa aud. Daca nu au timp sa monteze, sa spuna ca nu au timp si ma reorientez. Nu sa ma tina zile in sir acasa sa astept sa fiu contactata. Niste nesimtiti.

  • Andrada spune:

    @QED Asta scuza (desi nu scuza dar sa zicem) intarzierile la bransari. Dar cum sa platesc timp de 2 ani online, fara nicio problema (desi ei nu trimiteau mai deloc facturi, dar eu eram constiincioasa si stiam cat am de platit pe luna si in ce cont, cu ce cod de client etc), si la un moment-dat, brusc, ma trezesc fara cablu. Sun si zic ,,a…pai n-ati platit de 5 luni". WHAT?!

    Evident, a urmat o saptamana in care le-am trimis dovezile de plata, am sunat, ei o tineau ca n-am platit de 5 luni, chiar erau nervosi pe modelul ,,daca nu platiti nu va dam drumu la cablu".

    Mizerabil.
    Bye bye RCS/RDS, FOREVER!

  • gigi spune:

    Nu e vina lor ..cat dai atata face .Ma mir ca nu ai invatat mai demult asta.

  • REDrake spune:

    RCS cel putin ce sa mai zic. Se fac vreo 3 ani de cand ma rog de ei sa vina sa imi repare cablul sau ce problema au, de nu reusesc sa vad programul AXN Sci-fi. Imi pare rau doar ca furnizorul meu de internet Synco nu are si TV ca ma mutam de mult la ei. Nu au probleme si repara rapid orice defectiune. Ca sa nu mai spun ca imi dau 25% viteza la fiecare 6 luni.

  • M. spune:

    „pozitia ghiocel” :)))))) desi, rezonand cu textul, nu-i nimic amuzant, dar stiu ca s-a rezolvat intre timp..

  • dan sprintaroiu spune:

    fata de toate problemele pe care le citesc de vreo 2 ore pe net despre cum sunt tratati altii semeni de-ai mei
    de angajatii companiei rds rcs , problema mea paleste cu totul devine nesimnificativa! deci nu vreau decat sa semnalez faptul ca cele doua fiinte minunate care lucreaza la sediul din municipiul Onesti str belvedere au un zambet tamp pe fata si fac tot posibilul sa te vada cat mai des stand la coada la masuta lor ! daca vrei un decodor vii vreo 4 zile la rand si faci sluj frumos dupa care pleci linistit ca vei fi sunat cand sosesc decodoarele ! adica nici odata ! daca vrei stick de internet la fel ! dar ce mai conteaza viata e frumoasa cand intr-o multinationala birocratia a ajuns mai tare ca la stat ! sa auzim de bine !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *