Cardul de reduceri Privilege

Pentru că sînt o blogăriță de mare succes, chiar dacă (sau poate fix tocmai de aia) rareori mă implic în campanii publicitare, de ziua amorului valentinos am primit un frumos tort de ciocolată și un card negru elegant cu numele meu pe el. Mai întîi m-am speriat, așa un card negru să nu fie cumva semn de datorii, dar nu, nici vorbă, dimpotrivă, era semn de reduceri însemnate! Am mîncat tortul, apoi am uitat de card, deh, e greu cu minunăție de bebelușă să te mai gîndești și la reduceri. Dar azi am dat peste el, l-am activat pe site în 30 de secunde și gata, am acces la chestiuni interesante.

Unde am de gînd să folosesc cardul Privilege Limited edition:

La Trattoria Verdi, care e trattoria mea preferată, acolo mănînc cea mai bună pizza și cea mai bună ciorbă de fasole! Cu Cardul Privilege am discount de 50% la pizza, deci pot să comand direct două!
Pe Flanco.ro, unde am 5% reducere la orice comand.
În magazinele Chicco, unde am reducere 10% la toate produsele.
La Muzeul Antipa, unde am discount de 50% la prețul biletelor. Abia aștept să merg cu moaca mică la dinozauri!
La Midocar, unde o să îmi cumpăr un Audi cu 5% discount și o să primesc gratuit patru anvelope de iarnă. Bine, asta nu chiar acum, dar mai la primăvară musai! Înainte de asta o să fac și un test drive gratuit cu un Audi, vă țin la curent.

Reduceri sînt mult mai multe cu cardul cel negru, o listă bună găsiți aici.

Interesant la Cardul Privilege Limited Edition este și că îți oferă tractare gratuită în toată România și automobil la schimb în caz de accident. Plus asigurare de călătorie gratuită pentru străinătate. Că avem de gînd să foarte călătorim în curînd.

Cardul Privilege Limited Edition costă 499 de lei. Cel simplu costă 149 de lei. Detalii despre beneficiile fiecărui tip de card găsiți aici.

Aștept cu interes noi reduceri și parteneriate. Mulțumesc pentru card și vă țin la curent cu unde și cum l-am exploatat.

Voi unde v-ați dori reduceri? Ce servicii vă fac cu ochiul suficient cît să vă lăsați convinși să cumpărați un card de discount? Adică să dați niște bani acum ca să economisiți mulți bani mai încolo?

Pin It

24 Comments

  • Iulia spune:

    Nu imi plac cardurile de reduceri pentru ca tragand linie la final realizezi ca nu ai castigat nimic, ci ai platit in avans asa-zisele beneficii. Si nu imi place nici articolul asta. Este doar parerea mea, poate am o zi mai proasta.

    • Printesa Urbana spune:

      Pe-afara functioneaza foarte bine cardurile astea, la noi nu prea au prins, am avut si noi la Zile si nopti un card cu reduceri de going out care nu prea a mers.
      Ma intreb ce e altfel la ei.

      • Carla spune:

        Unde exact,pe afara,au prins cardurile astea? Ca eu vad ca pe-aici,cel putin,nu se avanta lumea la chestii de gen.Eu una,nu sunt fan sa dau bani in avans fara vreo garantie reala,urmand ca apoi sa pedalez dupa beneficii si reduceri.Nici macar primit gratis,cu conditia de a-i face reclama.Dar,ca si Iulia,este doar parerea mea si n-am o zi proasta deloc.

        • Printesa Urbana spune:

          Daca n-o sa obtin reducerile promise, o sa scriu despre asta. Asa, ca sa fie treaba corecta.
          Intre paranteze fie spus, eu am o zi deeestul de naspa. 🙂

      • marcel spune:

        sa explicam faptul ca nici macar cardurile de credit nu sunt folosite cum trebuie ?

  • Andreea Surlea spune:

    Eu am o problema: imi este rusine sa ma duc la Trattoria Verdi, sa zicem, sa comand 2 pizza si la final sa scot cardul si sa platesc doar 50%. Imi e frica nu cumva sa citesc pe fata chelnerului (sau vanzatoarei, sau etc.) nemultumire ca in loc sa achit cat am de achitat ii dau acel car. Oare e ceva intemeiat sau sunt eu paranoia ? 🙁

    • Printesa Urbana spune:

      Hm… de ce rusine? Uite cred ca si asta e un motiv pt care nu merg cardurile astea. Ca ne temem sa nu fim judecati. Si pentru ca judecam. Ca daca unul vrea sa economiseasca un ban, clar e sarantoc sau zgircit. 🙂

    • wlfp spune:

      Lol, de ce sa iti fie rusine sa economisesti banii munciti de tine? Pai nu ti-a fost rusine sa iti ridici salariul intreg pe o luna muncita? Stiu ca e o stare din asta de „rusine” in tarile din Est, asociata cu „zgarcenia”. Am trait-o si eu, insa mi-am revenit dupa ce m-am mutat mai spre Vest. Nu mai zic de privirea chelnerului, care nu doar ca asteapta sa platesti integral dar mai vrea si ciubuc consistent, desi nu prea te-a bagat in seama si ti-a adus mancarea rece.
      Eu zic ca ar trebui sa privesti lucrurile din alta perspectiva, aceea in care tu ii faci un favor foarte mare si restaurantului si chelnerului, pentru ca i-ai ales ca destinatari ai banilor munciti de tine si nu iti fa griji pentru bunastarea lor, caci daca vand pizza cu 50% reducere insemna ca isi scot banii, ca altfel afacerea ar falimenta.

  • AnaC spune:

    La noi e exact opusul la ce e in strainatate in materie de carduri de reducere,cupoane,beauty boxes etc.Asta pentru ca la noi treaba se face romaneste.Iti ofera beneficii pe care si o simpla asigurare Casco le are in oferta,5% la Midocar(serioss?!!!?imi si cumpar o masina in fiecare an si fix de la ei,unde e cu nspe la suta mai scump)etc etc.Daca tot scot un asemenea card ar fi bine sa ofere ceva palpabil si variat,ca doar de aia platec membership sau ce o fi ala.Parerea mea e ca acest card e doar o tentativa a unor baieti destepti,neaparat romani,(ca suntem descurcareti si stim sa ne imbogatim pe seama altora)de a mai stoarce niste bani de la cei care cred in „sfanta reducere”.
    singurul lucru bun cred ca e reducerea aia de la Antipa!
    degeaba au facut campanii puternice pe toate blogurile,nu cred ca isi ating scopurile.
    Aa,si ce mi-as dori de la un card asemanator?reduceri la mai multe muzee,la cinema,restaurante variate,bilete de avion,hoteluri,dar si cadouri,gen de ziua ta o masa gratuita la x restaurant sau un bilet la teatru,nu stiu,ceva sa merite banii dati pe card.Daca l-as fi primit gratis,cred ca nu mai comentam:)daaar e o alta poveste

    • Printesa Urbana spune:

      Eu sint curioasa daca si functioneaza programul lor, ca la multe carduri de discount cind mergeai in locul cu pricina primeai in loc de discount niste ridicat din umeri. Chiar am de gind sa folosesc cardul asta, daca tot l-am primit!

      • Andrada spune:

        Eu mi-am cumparat cardul de cititor disperat (sau de care era). Am incercat, printre altele, sa-l utilizez la Lente. A si mers – singura problema, reducerea se aplica la consumul propriu. Adica baiatul face nota separata, si iti da 15% la ce ai consumat tu. Daca vrei sa faci cinste, presupun ca se creeaza o situatie cel putin neplacuta. Ce sa mai spun de sarbatorit ziua de nastere…

  • wlfp spune:

    Eu am avut card cu reducere Euro 26 – si o perioada a functionat, pentru ca era ieftin si acceptat in foarte multe locuri (in afara). In RO l-am putut folosi doar la o librarie si atat.

  • Diana S spune:

    In Germania au prins f bine aceste carduri. Fidelizarea clientilor este prioritara in strategia lor de marketing. Dar vorbim despre o natie de cumparatori f calculati si atenti cu bugetul lor. Fiecare neamt este un adevarat contabil cand este vorba de bugetul personal.
    In alta ordine de idei, aici sunt f bine vandute carduri ” gutschein” ..de la diferite firme cu banuti pe el pt cadouri…sunt ideale pt cadouri oarecum impersonale! Vrei sa faci cadou cuiva un parfum dar e delicaz..ca nu stii exact preferintele: iei un card de la Douglas in valoare de x eur si persoana cadorisita isi alege alege parfumul preferat.Ma enerveaza cand ajung in Ro si nu gasesc in micutul meu orasel natal asa ceva!!
    Toate cele bune in regat si la muulte carduri!

  • k. spune:

    La Chicco ai oricum reducere de 10% daca ai cardul lor de fidelitate. Iar ei dau cardul asta tuturor celor care cumpara de o anumita suma de la ei. Asa ca puteau cei de la Privilege sa negocieze un procent mai mare pt consumatorii lor. Parerea mea.

  • Anca spune:

    Eu nu am incredere in carduri de acest gen si am sa-ti spun si de ce, luand in ordine beneficiile de pe site-ul lor:
    -„privilegii, cadouri, upgrades si oferte sau discounturi exclusive in reteaua de parteneri CoolBuy Club” – asta e de obicei vrajeala. Mi-am facut tot felul de carduri in diverse magazine de am ajuns sa am un portofel separat de carduri tip memberships. Toti promit lucruri de genul asta si realitatea este ca beneficiezi fie de puncte care se acumuleaza in timp fie de o reducere standard care nu se cumuleaza cu promotiile din magazin. Nu am beneficiat never ever de nimic special, in ciuda promisiunilor.
    -„Asigurare de calatorie inclusa (oricate calatorii, 30.000 EURO) de la GROUPAMA” – daca nu calatoresti frecvent, adica daca doar ai un concediu de 14 zile + 3-4 citibreak-uri in strainatate, asigurarea (suma asigurata 50.000 EUR) nu te costa mai mult 30-40 RON in total pe an. Deci faptul ca ai calatorii nelimitate conteaza prea putin, oricum nu esti plecat atat de mult. In plus, ma indoiesc ca ofera altceva decat conditiile standard, caz in care nu esti acoperit pentru ski sa zicem si oricum ar trebui sa platesti in plus. Plus ca multe banci ofera asigurarea gratuita (atasata la diverse carduri – verificati-va lista de beneficii).
    -„Bilete cumparate in avans pentru premiere film, teatre, evenimente sportive si culturale” – sa fim seriosi, la cate site-uri de bilete online sunt acum, nu cred ca asta este mare beneficiu.
    -„Intrari gratuite si reduceri abonamente in sali de sport si activitati recreative” – lista de furnizori e scurta si neinteresanta. Reducerile sunt mici sau sunt limitate la o singura luna. O singura sala ofera intrare gratuita o luna. Celelalte au intrare gratuita o singura zi, lucru de altfel normal in orice sala unde vrei sa testezi serviciile. Sunt oferte mult mai bune pe piata.
    -Asistenta auto MIDOCAR (VW, SKODA si AUDI) cu tractare gratuita Bucuresti + 25Km. Programare in service in max. 3 ore! – tractarea gratuita in Bucuresti si limitrof nu ma ajuta. M-ar ajuta tractarea oriunde in tara, dar ei ofera acest serviciu doar pt „Limited Edition” la un pret mai mult decat ridicat. Tractarea ca urmare a unui accident se acopera automat pe casco iar tractarea ca urmare a unei defectiuni + masina la schimb se poate acoperi printr-o prima suplimentara pe casco de 5 sau 10 Euro. Deci pretul cerut de ei nu se justifica. Programarea preferentiala in service e o gluma sper.
    -Concierge* (asistenta telefonica 9-18, L-V, rezervari, programari, selectie oferte, comisioane) – intervalul ala orar nu ma ajuta deloc! Sunt la birou si chiar nu ma apuca pe mine livrari la domiciliu sau cereri de oferte. Ar fi interesat un program mai extins (de obicei in weekend ma ocup de chestii administrative);

    Si da, cum spunea cineva mai sus, multi chelneri se uita urat daca vii cu reduceri. A fost o vreme explozia cu site-urile de reduceri si vindeau tot felul de cupoane pentru restaurante. Ei, daca aveai tupeul sa si folosesti respectivul cupon te loveai de 2 situatii:
    1. daca aratai de la inceput cuponul chelnerul se uita cu mare mila la tine, la modul „ia uite si pe sarantocul asta, noroc ca are reducere ca altfel nu pupa el sa manance aici” si iti trantea mancare in fata, ignorandu-te in tot restul timpului.
    2. daca aratai la final, dar inainte de nota de plata, te alegeai cu comentarii in gura mare, sa se intoarca lumea de la toate mesele, de genul: „da de ce nu ati spus de la inceput ca sunteti cu reducere?”

    No, cam asta o fost 🙂

    • Andreea spune:

      Eu am Card Privilege si nu se uita nimeni urat la mine cand il scot, ba dimpotriva mi se pare ca lumea se agita si vrea sa ma faca sa ma simt bine. Si am mai folosit si alte carduri de fidelitate si am primit de fiecare data reduceri, cadouri, mostre etc. Poate conteaza si cum folosesti sistemele astea, daca te duci cu un voucher la restaurant si nu iti iei nici o apa in plus, ca tu ai voucher si vrei neaparat sa fii tratat regeste e o problema de viziune. Reducerile sunt oferite pentru a atrage noi clienti si pentru a castiga ceva de la acesti clienti, fie in momentul campaniei, fie dupa. Cardul de fata eu inteleg ca are scopul sa te scape de toate celelalte carduri de tip membership (in care daca tu oricum nu crezi, de ce le pastrezi?) si sa iti ofere pe langa reduceri si alte beneficii, cadouri, surprize. Eu astept cu interes sa vad cu ce mai vin, vad ca sunt foarte activi sper sa mentina ritmul…

  • CoolBuy Club & CoolBuy

    Lansat in noiembrie 2012, CoolBuy Club este un club privat, exclusivist, ai carui membri beneficiaza de servicii premium incluse si privilegii in reteaua de parteneri. CoolBuy Club este un proiect al COOLBUY, companie infiintata in 2010 de un grup de entuziasti in marketing, online si software.

    In primul an de la lansare, http://www.CoolBuy.ro a adus peste 1.000.000 de vizitatori unici, 8.000.000 de pagini citite cu o recurenta ulterioara a vizitelor de cca. 60%. Are 100.000 de membri si aproape 80.000 de comenzi online. Se bucura deja de sprijinul a 150.000 de fani in retelele sociale. A vandut in doi ani peste 10.000 de excursii interne si internationale si mai bine de 20.000 de mese la restaurante.

    De asemenea, in doar doi ani de la infiintare, CoolBuy Deals a adus cateva premiere in segmentul site-urilor de reduceri, pozitionandu-se prin inovatie drept unul din formatorii unei piete estimate la peste 10 milioane de euro in 2011.

  • Alina spune:

    Azi am decis sa împărtășesc tuturor experiența mea cu acest card. Conform listei de discounturi, trebuia sa beneficiez de 20% reducere la un anumit pub din Centrul Vechi. Cand a venit nota, surpriza, nu au vrut sa imi dea decât 15%. Contactez coolbuy (cei care il vând) si surpriza si mai mare, răspunsul lor a fost ca le pare rău, dar nu au ce face. Asa ca este o mare teapa!

  • Alexandra spune:

    Aceeasi problema am intampinat-o si eu, Alina. De atunci, evit orice fel de card de reducere.

  • Alex spune:

    Buna. Am incercat sa intru pe site-ul lor dar nu mai functioneaza.Sti cumva ce s-a intamplat cu ei? Au dat faliment sau ce s-a intamplat? Merci!

  • Catalin Novac spune:

    Aveti idee daca mai exista acest card pe piata, pentru ca am incercat sa-i contactez si nu reusesc sub nici o forma?
    Site-ul nu mai exista, numarul de telefon este inaccesibil, iar pe pagina de facebook ultima postare s-a realizat in Iunie 2015. Pe langa asta, cele mai recente articole pe net, despre acest card, sunt din Decembrie 2013.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *