iar m-am aglomerat

09:30
Mic dejun la birou, deasupra tastaturii: baton taiat in doua pe lung, prajit, uns pe jumatate cu brinza frecata cu marar, pe cealalta jumatate cu pate de soia. Imi propun sa beau si-o cana cu apa, dar nu mai apuc.

09:45
Redactat comunicat de presa despre tirajul in crestere al revistei

10:00
Raspuns emailuri urgente, citit rapid google reader, scanat facebook, beau ceva apa.

10:30
Verificat informatii listing revista (ce concerte s-au mai anuntat de aseara pina azi, ce teatre s-au mai anulat etc etc)

11:00
Sedinta editoriala pt numarul viitor

12:00
Corectura pagini editoriale

13:00
Rontait doua grisine, in timp ce raspund la mailuri

14:00
Redactat review film Iron Man 2 pentru numarul viitor, recenzie cheese cake Kopel’s

14:30
Redactat texte pentru prezentatoarea emisiunii TV, miine se filmeaza

15:30
Redactat texte pentru materialele video, cu informatiile ce vor aparea pe ecran la fiecare material, burtiere si bule utilitare

16:30
Corectura listing revista, index, paginare

18:00
Cap limpede revista, pregatit de tipar

19:00
Trimitere la tipar, ma urc rapid in 300 si cu putin noroc nu pierd decit inceputul de la Symphoenix, cu toate obiectele personale inca in posesie (de la faza cu furtul telefonului, imi string geanta la piept atit de tare ca ieri mi-am storcit complet marul verde)

Imi suna telefonul atit de des incit uneori nici nu apuc sa-l inchid intre apeluri. Miine dimineata am o vizita la doctor, apoi vin la redactie sa mai scriu cite ceva, apoi fuga la filmare, dupa care vizionam o alta casa in Mogo, apoi fuga la montaj. Printre picaturi, mai scriu pentru MensHealth, mai negociez un proiect de site, mai arunc un ochi dupa vreo casa.

Intre toate astea, mi-e greu sa ma gindesc la notiuni abstracte ca fericirea, schimbarea din oameni si alte asemenea bazaconii. Intre un Alo si un Vorbim mai tirziu, mai dau un Send, un Publish, un Bun de tipar, inchid ochii si mi se invirt atit de multe in minte ca nici nu mai conteaza ce-am in suflet de fapt.

Revin cu reteta de cheese cake dietetic imediat ce am urmatoarele cinci minute goale. Si poate tot atunci va povestesc si cit de mult urasc ciinii fara stapin si pe cei care-i hranesc de la geamuri.

Printesa Urbana
Printesa Urbana

Scriu de cînd mă știu. Scriu și cît mă joc cu copiii, și sub duș, și în somn scriu. Scriu despre mine pentru mine. Și sper că ce scriu pentru mine să fie de folos și altora. Unii s-au născut să cînte, alții să facă poezii sau să frămînte pîine. Eu m-am născut să scriu declarații de dragoste copiilor mei și vieții noastre pline.

Articole: 4183

31 comentarii

  1. O sarcina ti-ar mai lipsi din programul asta:) Cu toate astea, cumva, sunt sigura ca-ti place ritmul asta mai alert, nu pari genul prea static.

  2. Buna Ioana,iti urmaresc blogul de ceva luni bune dar nu am scris niciodata nici un comentariu…vreau doar sa spun ca esti fenomenala.De multe ori ma regasesc in frustrarile sau bucuriile tale.Doar ca tu parca le spui mai bine decat mine…M-ai facut sa zambesc de multe ori.Multumesc.

  3. Ambasadoarea, sint dependenta de ritmul asta, in vacante ma plictisesc de moarte… Cit despre sarcina, nu-i asa c-ar fi interesant sa se adauge si dinsa in peisaj?
    Antonela, welcome, multumesc, nus fenomenala, sint doar speriata de pauze, cred. 🙂

  4. Nu stiu cum de poti da randament in ritmul asta.
    Succes cu casuta!
    Si eu urasc cainii fara stapan pentru ca mor de frica lor. Ii urasc mai ales pe cei 3 de langa bloc, pe care-i hraneste vanzatoarea de la chiosc si care sunt extrem de agresivi. Dar…urasc si cainii mari, de rasa agresiva (pitt-bull, rotweiller) si pe stapanii lor care nu le pun botnita si nu-i tin in lesa si-i lasa sa zburde nonsalant pe trotuar si in parcurile pline cu copii!

  5. Anonim, tu ce-ti vei invata copilul? Il vei invata sa fie LAS/A, asa cum esti tu acum de nu te semnezi? Il vei invata sa judece oamenii pe care nu-i conosc, asa cum faci tu acum? Ia uite cine vorbeste!

  6. Anonim, violenta se naste din haos si uita-te in jurul tau cat haos e (daca esti in Bucuresti). (Cam hazardat sa presupui ca Adela isi va invata copilul ura&teama, odata ce nu o cunosti decat dintr-un comentariu izolat la un articol.)
    Din pacate, cainii sunt aia care pierd, pe urma inconstientei celor care, in loc sa-si asume responsabilitatea pentru ei, prefera sa ii "iubeasca" de la distanta si din cuvinte…

  7. Ai un program extrem de incarcat! Eu nu stiu cat as rezista asa. Dar important este ca faci ce-ti place!
    Harnicuta ca o albinuta 🙂
    Sa ne aduci vesti bune de la doctor si de la vizita la Mogo! Bafta cu emisiunea, stiu la ce ma uit sambata dimineata de acum, chiar daca nu sunt din Bucuresti 🙂
    Cat despre catei… I am a dog feeder, sorry to say :)) Mi se rupe sufletul cand ii vad, uneori ma gandesc si eu ca nu fac bine, dar stiu ca nu e vina lor ca sunt fara stapan si singuri pe strazi. Cand eram la scoala am ajuns cu ambele maini in ghips in acelasi timp din cauza unei cateluse si tot ii iubesc pe toti… Sper ca nu ma urasti tu acum ca stii ca sunt part of the problem :))

  8. Nu sunt capabila de ura, a fost un mod de exprimare, asa cum sunt sigura ca nici Ioana nu este desi s-a exprimat in acelasi fel."Detest" cred ca este cuvantul potrivit. Multumesc, Nushcu, ai spus foarte bine.

  9. atat de prost a fost symphoenix-ul incat a inceput sa-mi fie dor de vremurile cand baniciu uita versurile si le citea de pe ecran si covaci tusea de 2 ori in microfon si se scuza ca nu poate sa cante. pe vremea aia credeam ca mai rau de atat nu se poate. acum mi-e mila de ei.

  10. Buna dimineata!
    Raluca, oribil, penibil, ridicol, jenant… Dar nah, sint Phoenix si-ai vazut ca lumea ii aclama oricit de patetici ar fi in spectacol. Dezamagitor. M-am lecuit de phoenix defnitiv, ii mai scult pe viniluri si cam atit.
    Adela, nu cred ca e cazul sa te justifici, stim ca nu esti o uritoare profesionista. La fel cum nici eu nus. Dar ma tem pentru viata mea din cauza unor animale care-ar trebui sa fie cei mai buni prieteni ai nostri. And that sucks.
    Evergreen, pai si tu esti la fel, nu? 🙂
    Merat, ambele miini in gips? Asta musai trebuie sa ne povestesti…

  11. cele mai bune texte, cele mai bune idei vin mereu dupa un adrenaline rush…
    si la urma urmei cand faci atat de multe lucruri ai sansa sa fii exceptional/a macar in cateva dintre incercari. suntem oameni si ne curge viteza prin vene.
    e bine asa, numai sa nu uitam de cei din jur, prinsi fiind in atatea activitati.
    i would kill for your life, m-a sufocat facultatea cu exercitiile ei teoretice. cand ma voi muta in bucuresti promit sa vin cu un cv umil la redactia voastra cu minuni 🙂

  12. Eu am crescut in Bucuresti, in orasul asta uneori frumos, uneori urat.Cu mizerie, cu caini. Imi amintesc ca atunci cand eram mica ma duceam glont sa mangai toti cateii cu stapan sau fara, fara sa tin seama de marime. Asta pentru ca parintii mei nu m-au invatat ca animalele sunt ceva rau, de care sa te temi. Copiii nu au teama, o invata prin exemplul parintilor (carora le e teama sau care au credinta ca un anumit lucru e rau sau te poate rani) sau din experiente nefericite. Da, frica, violenta se invata. Dar grija noastra nu ii poate proteja mereu. As vrea sa avem mai mult respect fata de viata si sa ne educam copiii cu dragoste si responsabilitate fata de fiinte. Acum puteti arunca cu rosii, oua si alte cele. 🙂

  13. @Ionouka – "Adela, nu cred ca e cazul sa te justifici, stim ca nu esti o uritoare profesionista. La fel cum nici eu nus. Dar ma tem pentru viata mea din cauza unor animale care-ar trebui sa fie cei mai buni prieteni ai nostri. And that sucks."

    O, daaaaa! Sunt de acord – zilnic vad oameni mancati de caini! De exemplu azi am dat de un picior crantanit pe Pache Protopopescu si ieri la Unirii, pe splai, am vazut un nas de barbat intre doua varste – era pe jumatate mancat…De altfel, ei – cainii – au aparut in jurul blocurilor tocmai pentru a-si procura hrana umana mai usor…Pe alese. Deci da – e normal sa te temi pentru viata ta!

  14. Anonim, muscatura de caine nu umbla, asa, sa-ti saie-n ochi pe Pache sau pe Splai. Da' io mi-am petrecut prietena de la balcon si ea a ajuns acasa insangerata, c-a muscat-o prietenul cel mai bun al nimanui…
    Si, cand ai un copil, toate devin mai periculoase. Io creca semanam cu vreo ciozvarta aburinda ast-iarna, ca se tot luau prietenii astia latrand dupa mine si de fiecare data multumeam in barba Providentei ca nu-s cu ala mic in brate si cu patrupedu-nfipt in glezna, pe polei.
    Prieteni sau nu, vinovati sau nu, cainii-s prea multi si-s oarecum o amenintare. Din 100 investigati de Inst. Cantacuzino, 38 au avut leptospiroza, o infectie care se transmite fain-frumos la om, teribel de periculoasa pentru femeile insarcinate. Iaca, nu numai muscatura e baiul (si haiul…) Iar in Ro, numai de ingrijiri medicale sa n-ai nevoie, ca vazuram zilele astea ca din om sanatos si vanjos, te baga spitalu-n coma si tot nevinoat iese.

  15. Anonimu, hai sa-ti zic scurt asa, ca pentru tine: acum citeva luni m-am dat jos din masina. spre mine alerga un ditamai ciinele. ceva german corcit cu ciobanesc, nu stiu exact, minim 60 de kile, oricum. deci, alerga spre mine. eu ma gindeam ca poate are chef sa se joace. in ultima secunda, cind el s-a ridicat in doua labe si si-a indreptat coltii catre fata mea, am ridicat cotul, sa ma apar. din fericire, purtam o geaca foarte groasa. asa ca m-am ales doar cu un cot vinat si dureros. daca era vara? daca nu ridicam mina la timp?
    iarta-ma daca acum la fiecare ciine pe care-l vad ma trec fiori. ma tem de ei, iar asta ma face mai putin libera. pentru ce?
    so fuck off.

  16. Citesc si eu treaba cu cainii si ma mir ca mai exista vreo indoiala ca ceva e putred in Danemarca sau in India care e Romania (cel putin capitala ei). In toate tarile "civilizate" in care functioneaza protectia animalelor, nu vezi un caine vagabond pe strada. Nu prea suntem facuti sa stam nici in grajd, nici pe maidan si nici cu un animal (de om sau de caine) in pat. A iubi animalele cere tot atat de multa responsabilitate cu a iubi copiii…cu aiubi orice pana la urma. Pai nu faci zece copii ca idiotul daca nu ai cu ce-i hrani si cum sa-i educi. Nu lasi cainii maidanezi sa se impuieze daca stii ca nu pot fi cu totii adoptati, vaccinati, etc. Poate ca daca tot nu am putut birui prin inteligenta problema maidanezilor, ar trebui sa lasam natura – legea celui mai puternic– sa-si faca treaba: care pe care, oameni sau caini (vagabonzi).

  17. sa-mi fie scuzat dar personajul "Anonim" mi se pare nitel euforic. sunt multi, mult prea multi oamneni care au ramas cu un handicap in urma interactiunii cu un caine. Fie ca au ramas cu o cicatrice urata pe picior, fie ca au ramas cu urme adanci in umar, fie cu ceva traume pe creier. Hai sa ne imaginam ca in cazul descris de Ioana ar fi fost un copilas de vreo 3-4 ani, care ar fi topait din masina si-ar fi alergat spre caine. Avem o bucata de om de 20 de kile versus o bucata de caine de 60 de kile. care caine e agresiv. cam care crezi tu ca era deznodamantul? dar bineinteles ca si-n cazul asta ar fi destui dobitoci care ar spune ca parintele copilului a fost de vina ca nu a fost atent.
    "a teme pentru viata ta" nu insemna "sa-ti fie frica sa nu te manance un caine". si o asociere ca cea facuta de tine mi se pare pur si simplu inepta.
    ii detest din tot sufletul pe cei care habar n-au despre ce e vorba dar sunt niste mari
    aparatori de animale. sau au un chihuahua acasa si au impresia ca toti cainii din lume sunt ca el. vrei sa faci ceva pentru cainii aia? inscriete-te intr-un program de voluntariat si ai grija de ei. propune un program de salvare a lor. fa un adaport pentru ei. fa ceva ca sa-i ajuti. tooooata lumea comenteaza. pe de o parte ii avem pe cei care vor sa omoare cainii, pe de alta parte pe cei care vocifereaza pentru salvarea lor dar nu fac nimic pentru asta. dar prea putini sunt cei care chiar fac ceva, ca dovada ca nici nu reusesc.
    si da, am caine aproape de cand ma stiu. si da, sunt total de acord cu faptul ca un caine nu trebuie sub nici o forma sa fie liber pe strada.

  18. Ionouka, hai sa iti spun si eu asa mai lung ca pentru tine – iti inteleg teama, dar nu iti inteleg URA. Pentru ca a dori moartea unor fiinte (cuvantatoare sau necuvantatoare) inseamna URA. Sunt multi (pe strazi, in parcari, pe langa blocuri – unii mai agresivi, altii linistiti) – sunt de acord – trebuie sa se faca ceva…insa MASACRUL LOR mi se pare o masura extrema. Cainii aceia sunt pe strazi din VINA UNOR OAMENI – stii – acele specimene care nu isi sterilizeaza cateaua, o lasa libera, apoi iau puii si ii arunca pe te miri unde sau care s-au plictisit de catelul flocos care a crescut acum, a imbatranit, nu se mai joaca, mai mult doarme si vor altul – un pui – deci – la dracu cu asta VECHI – sa il aruncam in parcare la….Sinaia. Iti reamintesc ca onor presedintele nostru mult iubit, a eutanasiat maidanezii la greu – cativa ani cu incepere din 2001 – nu-I asa ca a dat roade ? Ca sunt muuuult mai putini caini acum ? Deci …poate ca eutanasierea pare o solutie buna – PE TERMEN SCURT…Poate ca sterilizarea lor si ADUNAREA IN ADAPOSTURI – pare o utopie – dar e o metoda UMANA si poate pe termen lung – dar cu reale sanse de reusita – asta daca ar fi oameni cu cap si cu bun-simt in tara asta. Insa e intr-adevar o utopie – pentru ca EDUCATIA lipseste cu desavarsire.
    Sunt drumuri de asfaltat, nu avem SPITALE sigure (stiti ca si acolo sunt in pericol copii si femeile insarcinate – vezi CFR2), oamenii PREMEDITEAZA si omoara, violeaza, fura, terorizeaza – ZILNIC SUNT ASTFEL DE CAZURI – insa se pare ca ceea ce ne ameninta acum pe noi, cetateni ai acestei tari, sunt DOAR cainii maidanezi – deci sa moara nenorocitii.
    Si inca ceva – asa in incheiere – tot pentru tine – faptul ca nu suntem de acord cu UCIDEREA cainilor maidanezi, nu inseamna ca ii dorim pe spatiul public, in parcari, pe langa blocuri sau in parcuri…ci doar ca dorim sa se rezolve acest caz IN MOD UMAN – CIVILIZAT (un cuvant din ce in ce mai putin cunoscut).
    Asa ca FUCK OFF!
    A scris o persoana MUSCATA de 2 ori de maidanezi si agresata zilnic in drum spre parc – pentru ca am caine – deci sunt o tinta buna.

  19. din pacate ne certam degeaba intre noi, mie mi-e indiferent ca-i sterilizeaza sau ca-i eutanasiaza, numai sa se faca ceva cu haitele astea. In ultima vreme am vazut tot mai multe, si cu caini mari, nu catelusi.

    Poti fi practic sfasiat de ei, ca sa nu mai zic de caca de caine neparazitat prin toate locurile de joaca, in nisipul unde copiii nostri baga mainile.

    DEci ca sa nu ajungi in spitalele alea unde poti sa mori de la un fleac ar fi bine sa nu mai avem caini vagabonzi.

  20. Sunt de acord cu Irina! DA – sa moara dom'le toti cainii si putem sa demolam spitalele. Cum vor disparea cainii…copiii nostri nu se vor mai imbolnavi niciodata…si vor trai fericiti alaturi de violatori, pedofili, hoti si alti oameni la fel de distinsi intr-un oras cu drumuri pline de gropi si cu parcuri sacrificate pentru mirobolantele constructii de sticla. Da, da – sa se eutanasieze dom'le cainii ca sa dispara kk plin de microbi. Banuiesc ca odata cu kkk dispar si seringile folosite si aruncate in parcuri (sau in locurile de joaca), cioburile din groapa cu nisip din parc si mai ales…flegmele gelatinoase ce troneaza pe asfalt din metru in metru – NU-I ASA IRINA?

  21. anonimii sunt mai multi, asa-i? adica mi-e greu sa cred ca un singur om poate sa debiteze atatea ineptii.
    deci draga anonim, nu stiu cum poti mataluta sa compari un om cu un caine si nu stiu nici in ce parcuri te plimbi de calci pe seringi la tot pasul, dar atata timp cat exista posibilitatea ca in parcul ala plin de seringi si caca sa nu mai existe caca pai eu zic sa votam pentru asta. rezolvam si cu seringile, dar trebuie sa incepem de undeva, nu?
    sunt curioasa: cati caini de pe strada ai ajutat si cum? daca-mi spui ca le-ai dat sa manance si i-ai mangaiat pe cap o sa consider ca glumesti. daca te rezumi la a le lua apararea o sa consider ca esti tampit. iar daca-mi spui ca l-ai luat pe grivei in casa ca-l durea labuta, l-ai facut bine si dupa aia l-ai trimis iar afara ma lasi fara cuvinte.
    ai dreptate, problema cainilor pleaca de la oameni. total de acord. dar este o problema pe care tot omul este cel care trebuie sa o rezolve. asa cum stie sau asa cum ii permite bugetul. e adevarat ca banii nu sunt distribuiti cum trebuie dar asta avem. din nou, nu sunt de acord sa-i omoare dar daca am un buget si am de ales intre a salva cainii sau a construi un spital sau a renova mai multe eu aleg spitalul.
    revin. nu fac nimic pentru a ajuta cainii de pe strada, prin urmare desi nu sunt de acord, daca asta e singura solutie pe care au gasit-o ca sa-i faca sa dispara atunci ok. nu e normal nici pentru om nici pentru caine. daca lucrezi la un adapost, daca te ocupi cu adevarat de caini atunci iti inteleg frustrarea. totusi ceva ma face sa cred ca nu e cazul. daca nu, fa greva foamei in fata guvernului pentru ca doamnele de acolo sa doneze banii de la 2-3 genti pentru niste adaposturi. sau fa ceva care sa-ti dea dreptul sa fii asa frustrat.
    durata de viata a unui caine care traieste pe strada e foarte mica. te simti mai bine daca omoara cainele acum sau daca va muri mai mult sau mai putin natural in maxim 2-3 ani, lovit si nemancat si vai de capul lui? nu exista bani pentru adaposturi iar cainele pe strada n-are ce cauta. poftim. rezolva tu problema.

  22. Stimabila raluca, nu stiu in ce oras/tara traiesti mata…dar oriunde ai fi, e foarte trist la tine. Si in afara de tristete, mai e si multa ignoranta si mai ales lipsa de bun-simt (asta pentru ca mata vad ca ai decis sa judeci o persoana fara sa o cunosti si sa jignesti – deci raspundem cu aceeasi moneda). Nu faci mata prea multe parale, dar ma gandesc sa iti mai ofer savoarea unei “ineptii”. Pe site-ul Prefecturii Bucuresti – la rubrica ROLUL PREFECTULUI – daca vei citi (ca vad clar ca pana acum doar dai din gura perorand ca masacrul unor fiinte nevinovate este INTEMEIAT ba chiar NECESAR – deh, spitalele nu sunt o prioritate – mai intai sa rezolvam cu maidanezii), nu vei regasi NIMIC care sa aiba legatura cu posibilitatea de a dispune eutanasiera cainilor/pisicilor (ah, astea nu – ca ele NU FAC KK – J) sau a altor fiinte (porumbeii “maidanezi” nu vi se par si ei o amenintare? Ca si ei fac kk). Nu vreau sa dau copy/paste paginii ce se refera la “rolul prefectului”, dar as vrea sa va informez (asa pentru cultura dvs generala) – ca exista o Declaratie Universala a Drepturilor Animalelor proclamata in mod solemn la Paris pe 15 octombrie 1978 la sediul UNESCO. Poate ar fi bine sa o citesti (daca efortul nu este prea mare). De asemenea…a judeca un om inainte de a il cunoaste si a face presupuneri, nu face decat sa imi dovedeasca faptul ca esti un om limitat…dar la concluzia asta am ajuns demult – de cand am observat ca A UCIDE ceva CE NU SE POATE APARA este pentru tine o SOLUTIE. Nu am sa iti raspund la tiradele legate de actiunile de salvare a cainilor, nu am de ce sa iti dau socoteala si putin imi pasa ce crezi vis-à-vis de mine (n-ai decat sa perorezi cat doresti si unde doresti); mata insa nici macar nu ai dat din buzunar o suma de bani sa castrezi cainii din perimetrul tau (doar tu ai spus-o) – dar iti permiti sa judeci pe altii – nestiind ceea ce au facut…daca au adoptat sau daca au lasat pe strada si doar au hranit. Ba mai mult, parerea altora este o ineptie atata timp cat nu este unanima cu parerea matale. Dar, evident, doar noi anonimii suntem FRUSTRATI. Sper ca ai sa fi de acord si cu eutanasierea oamenilor bolnavi atunci cand spitalele nu vor mai avea medicamente, mai ales daca asta e UNICA SOLUTIE PE CARE AU GASIT-O AUTORITATILE. Stimabila raluca…te rugam sa nu procreezi!!!

  23. :)))))))) iti multumesc pentru doza de ras de dimineata. m-ai amuzat teribil. iar sfarsitul este pur si simplu genial. :)))))
    de-acum mi-e clar ca n-ai idee despre ce vorbesti. dar sa raspund punctual totusi:
    1. in bucuresti. ii cunosc toate parcurile si multe dintre strazi. singura seringa pe care am vazut-o a fost intr-un lift din drumul taberei in perioada studentiei. in caca de caine calc cam o data pe luna si asta pentru ca sunt atenta.
    2. esti tare rau de tot cu rolul prefectului si eutanasierea. si cu asocierea dintre porumbei si caini. mergi din bine in mai bine.
    4. cand ai auzit si cine ti-a spus ca acea declaratie s-a aplicat vreodata in romania ca s-o fost folosi pe post de paravan? naivule.
    5. din nou foarte tare. pai tocmai tu vorbesti? cel care a inceput sa judece primul oamenii aici? deci suntem doi limitati? :))) ma bucur sa constat ca te jignesti singur. genial dupa cum spuneam.
    6. n-am dat bani. minimul pe care puteam sa-l fac era sa dau cei 2% pentru un ong care se ocupa de asa ceva dar i-am dat pentru o fundatie care se ocupa de orfelinate. pentru castrare nici n-o sa dau niciodata bani, pentru ca, sa fie clar, ca vad ca la tine nu e clar decat daca folosesc majuscule: CASTRAREA NU ESTE O SOLUTIE. CAINELE ALA VA TRAI TOT PE STRADA. SINGURA SOLUTIE SUNT ADAPOSTURILE. PE STRADA CAINELE NU ARE O VIATA. NU MERITA SA STEA PE STRADA LA FEL CUM NICI OMUL NU MERITA SA FIE MUSCAT DE UN CAINE CARE N-A MAI MANCAT DE CATEVA ZILE. e clar acum? toti cainii mei de pe strada au fost luati dar asta nu inseamna ca am considerat vreodata ca i-am ajutat cumva pe cei ramasi. deci nu, n-am facut nimic.
    7. un om in viziunea mea nu va putea niciodata sa fie comparat cu un animal. pe acelasi principiu merg si deciziile luate in legatura cu cele 2 specii. deci etanasierea oamenilor bolnavi comparata cu eutanasierea cainilor? un singur cuvant: ilar.
    dupa cum spuneam la inceput am priceput ca n-ai cum sa intelegi despre ce vorbesc. prin urmare "imi odihnesc valiza" cum ar spune americanul ajuns in romania.

    Ioana, iarta-ma, te rog, pentru ca ti-am utilizat spatiul pentru acest incredibil de inutil schimb de replici. promit sa ma abtin pe viitor.

  24. stimabile anonim, caca de caine vagabond nu are MICROBI, ci PARAZITI.Pana la violatori si drogati copiii mei trebuie sa ia zentel ca se pricopsesc cu tot felul de paraziti raspanditi de patrupedele vagaboande. Si zentelul ataca ficatul. Drept sa iti spun sanatatea copiilor mei e mai pretioasa pentru mine decat orice caine fara stapan- concluziile sa le tragi singur.Haite de violatori n-am vazut, dar de ditai fiarele vagaboande – da.

  25. gaini, porci, vaci, oi si multe alte animalute au fost omorate de oameni de mii de ani si vor continua sa fie omorate, ca sa le mancam sau pt alte scopuri.

    unele din aceste scopuri sunt justificate (hrana, siguranta, igiena etc) iar altele nu (purtatul de blanuri, de exemplu).

    in conditiile aste, imi pare ca trebuie sa fii ori irational, ori cumplit de ipocrit, ca sa poti argumenta despre caini ca "are si ei suflet domne, de ce sa ucidem o fiinta care nu se poate apara?"

    irational in cazul in care sustii ca in ordinea universala a lucrurilor, sufletul de caine este mai valoros decat sufletul de sobolan, si ipocrit in cazul in care faci abstractie de macelul care trebuie sa aiba loc ca tu sa-ti savurezi ceafa de porc cu cartofi prajiti sau orice alt aliment care a fost la un moment dat viu.

  26. Opaaa, iaca si monsieur MOROCveiciuc facand scrime cu cuvintele. Ralucai cu r mic nu ma mai obosesc sa ii raspund – nu de alta, dar am observat ca sufera de deficit de atentie si daca eu vorbesc despre incalzirea globala, duduia va tine un discurs despre importanta defrisarii padurilor. In plus n-are niciun haz sa iti mai pierzi timpul cu un umanoid cu pretentii de superioritate (doar pentru ca stie sa articuleze si cica asta ii da dreptul sa se considere parte a speciei umane – dar sa vezi – ca tot din specia umana fac parte si cocalarii, gibonii, mitocanii, samd).
    Dar pe domnul Morocveiciuc (dada, stiu ca am inversat niste litere pe-acolo), nu se cade sa il tratam cu tacere…Adica nu de data asta…Onor consortul de printesa aduce un argument inteligent, ce ma marcheaza – citez – “gaini, porci, vaci, oi si multe alte animalute au fost omorate de oameni de mii de ani si vor continua sa fie omorate, ca sa le mancam sau pt alte scopuri. »
    Eh, da ! Corect – daca mor gainile, porcii, vacile, chinchilele, leoparzii…sa moara breee si cainii. Aaaa…Stai – gainile, porcii, vacile…etc sunt omorate pentru carne, adica papa…nurcile, leoparzii, vulpile, sunt killerite pentru blana…Deci ce facem cu cainii ? Ii ucidem pentru papa sau pentru tzoale…NU…ii ucidem, pentru ca UMANOIZILOR – adica monsieurilor si lady-urilor DIN RASA NET SUPERIOARA, le e frica de ei. Si normal…cum rezolva gibonul problema – CU BATA. Oh, pardon…onorabilul printz consort doreste doar mediu curat, fara caini maidanezi. Corect – toti ne dorim acelasi lucru – evident fiecare din diverse motive (dupa posibilitatile « neuronice » ale fiecaruia). Dar vad ca pentru unii e mult mai usor sa zica – « a dracului javra, era sa ma muste de varice – sa moara, sa o ucida careva », in loc sa stam sa gandim la rece ce se poate face IN MOD CIVILIZAT (in cazul in care cunosti cuvantul) pentru ca acesti caini sa dispara din locurile publice si sa nu mai apara vreodata. Mi se pare o mare lipsa de bun-simt si de EDUCATIE, usurinta cu care un om (pardon – UN MONSIEUR SAU O DEMOAZELA RASATA, SUPERIOARA) condamna la moarte o fiinta nevinovata – fie ca este catel, porumbel sau vulpe (nu mai vorbim de persoanele ce sustin masacrul – desi se doresc a fi CRESTINE – does it ring a bell, Irina ?) si bate apoi din palme ca a rezolvat problema. A se vedea activitatea presedintelui din timpul mandatului de primar…Dupa cum observati maidanezii sunt tot pe langa blocurile voastre. Legea aceea are 10 puncte…Primele 9 – hmmm…vedea-le-as implementate – pana si eu imi doresc asta. Ultimul – cel ce se refera strict la eutanasiera…mi se pare lipsit de bun-simt si de umanitate.. Deci, domnu’ printz, de ipocrizie sa vorbiti altcuiva – nu am auzit de caini care sa transmita « moartea neagra » – adica ciuma, insa am auzit ca sobolanii ar fi veseli sa iti dea o portie.

  27. stimate anonim, scrii foarte mult si incalcit si mi-e greu sa citesc cu atentie.

    eu am spus asa: noi, oamenii, omoram multe animale (inclusiv alti oameni), ceea ce nu e ok daca ma intrebi pe mine, dar e un fapt si se pare ca e si o lege a naturii (si animalele se omoara intre ele, totul e un masacru generaliat).
    deci din pct asta de vedere, faptul ca mai mor niste caini in plus nu mi se pare un lucru deosebit si asupra caruia sa zabovim.

    in acelasi timp, evident ca omorarea cainilor nu este solutia preferata de mine si ma indoiesc ca toti cei care sustin aceasta idee o promoveaza doar pentru ca sunt sadici si cruzi. nu, ideea asta a aparut pt ca nu exista alta solutie viabila la problema cainilor. aici iar nu e mult de discutat, e un fapt ca sterilizarea nu functioneaza pt ca locuitorii din jurul bucurestiului o sa tot aduca in oras caini de pripas, iar sa strangem toti cainii in adapost nu este posibil pt ca nu sunt bani. deci ce ramane? ramane o solutie care nu e pe placul nimanui, dar care se impune ca fiind necesara.

    ca sati dau si un background, mie unuia nu mi-e frica de caini si-mi plac foarte mult cainii. dar mi-ar fi teama pt copilul meu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *