Un restaurant pe care NU vi-l recomand

Se numeste melodios Casa Enache Scrovistea. Apartine, da, ati ghicit, unui intreprinzator numit Enache, si se afla, da, exact, ati ghicit din nou, in elegantul sat Scrovistea, adevaratul loc de bastina al luxului si stilului fin.

Personal n-am vizitat locul si, dupa tot ce am aflat despre el de la Ramona, o potentiala clienta a locului si cititoare a blogului meu, nu numai ca n-am de gind sa calc acolo vreodata, dar va recomand si voua sa n-o faceti. Ma simt un pic inselata si pentru faptul c-a trebuit sa le fac trafic pe site, sa ma lamuresc ce-i asa special in locul cu pricina pentru a justifica atitudinea aroganta a lui Enache, pe care domn nu-l pot numi.
Asadar, Ramona i-a scris politicos acestui patron de Casa Enache Scrovistea rugindu-l sa-i dea o oferta de pret pe email pentru o petrecere aniversara. Omul a intrebat-o rapid citi bani are. Ea, fireste, i-a raspuns cinstit: 1000 de lei. Adica zece milioane de lei vechi. Si a intrebat din nou, frumos, ce poate primi la Scrovistea de banii astia. Ia ghiciti voi ce i s-a raspuns. Nu, nu ca poate primi cinci farfurii cu mincare si cinci halbe de bere. Nici ca meniul locului e prea sofisticat pentru bugetul clientei. Nici macar ca localul e rezervat pentru data la care fata voia sa se bucure de ziua ei de nastere, cu niste prieteni. Ca asa zice pe site acolo la Casa Scrovistea, ca aici poti „sa petreci la cele mai frumoase evenimente din viata ta”. Ramona voia sa petreaca acolo la cea mai frumoasa zi de nastere. Si a cerut elegant o oferta de pret la eleganta Casa Enache. Iar Enache Manager ce i-a raspuns pe email?

Stimata doamna, ne pare rau, va recomandam Restaurantul Mc’Donalds.

Manager, Enache Nicolae Toriano.

Am incheiat citatul. Talentatul si subtilul Toriano Enache, Manager la Casa Scrovistea, ii recomanda potentialei cliente restaurantul pentru saraci mcdonalds. Fin, nu?
Stimate Toriano Enache, mie nu-mi pare rau, va recomand sa va concediati rapid din functia de manager si sa ramaneti discret in functia de patron, pentru ca sunteti complet lipsit de bun simt si de abilitati de conducere si promovare. Si e pacat de padurea aia frumoasa din sat…
Niciodata-clienta, Ioana M.

Ia spuneti-mi, voi v-ati da nunta sau botezul, sau hai sa nu exagerez, v-ati da un amarit de prinz de duminica pe mina lui Toriano Enache si-a restaurantului Casa Enache Scrovistea?
Pin It

47 Comments

  • Anonymous spune:

    zi de naștere frumoasă (nu știu dacă și de neuitat)… la Bâlea Lac… (nu care cumva să se opreasca pe Valea Argeșului… )
    Adi

  • Adelina spune:

    Nu-mi vine să cred! Chiar aşa i-a răspuns? Chiar că n-are pic de bun simţ.

  • Ionouka spune:

    I-auzi, Ramona, anul viitor sa te duci la Bilea, poate acolo dai peste mai multa diplomatie.

    Adelina, am citat din emailul lui enache catre ramona. Mda.

  • Ramona spune:

    Da… exact asa mi-a raspuns, a urmat un schimb de e-mailuri, am incercat sa-i explic omului ca nu asa se fac afacerile, ca eu, chiar daca acum nu-mi permit sa beneficez de serviciile lor exclusiviste sunt totusi un potential client, ca nu era cazul sa ma jigneasca, dar n-a inteles. Am fost atat de suparata!
    Pana la urma am fost la mare cu prietenii mei (cu cortul la 2 mai – superb, recomand in afara sezonului) si am dat o bere in vama 🙂
    PS: Multumesc, Ioana!

  • Liviu Vacariu spune:

    Comentariul se pare ca are mai mult de 4,096 caractere. Tipic pentru mine, nu pot sa sintetizez, nu am putut-o face niciodata.
    Il impard in doua.
    Prima parte:
    As avea mai multe lucruri de spus si o sa fac un ghiveci din ele, specialitatea casei. Casa Vacariu
    Maubeuge ca sa fim scrufulosi si pretiosi, a la francais.

    Prima la mina, cartofii din ghiveci:
    Managerul de la McDonalds o sa gaseasca ofensatoare etichetarea – restaurantul este unul pentru saraci.
    Nu ma pricep la management, marketing, advertisement si alte asemenea, am invatat doar sa le enumar, dar din ceea ce stiu McDonalds nu si-a facut niciodata o imagine in care sa sugereze ca este un restaurant pentru cei saraci. Nu stiu care este acum campania lor de promovare, dar cred ca au ramas pe aceeasi linie a preturilor accesibile, raport calitate pret bun …bla bla si alte tertipuri.Stim cu totii ce se afla in spatele gardului vopsit.

    La nivel de imagine McDonalds se vrea a fi un restaurant al celor multi, cu un buget restrins, un restaurant de mase si nu unul exclusivist, de grupuri selecte.

    Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca preturi accesibile nu inseamna explicit servicii pentru oameni saraci.

    Morcovii din ghiveci:
    Managerul de la acea casa a folosit un limbaj lipsit de tact, dar nu a folosit explicit cuvintul sarac sau bogat. El a dat de inteles asta, implicit, folosindu-se de o idee preconceputa, usor de descifrat.

    Ar fi fost si alte modalitati mult mai subtile si mai profesionale de a da de inteles faptul ca acel buget este mult prea limitat pentru pretentiile casei.

    Ceapa din ghiveci:
    La McDonalds se stie foarte bine ca doar copiii mici isi serbeaza ziua de nastere. Ca o paranteza copiii mici nu fac atit de bine diferenta intre sarac si bogat.
    Pe mine asta m-a frapat si mai mult decit interpretarea pe care ai dat-o tu. Si asta pentru ca am gindit cu mintea mea de copil.
    Apoi mi-am adus aminte si eu ca nu mai sint copil si ca stiu prea bine ce vor sa zica oamenii mari. Nu mai sint usor de pacalit, sau cel putin asa imi place sa cred.

    Telina din ghiveci:
    In incercarea de a fi echidistant m-am intrebat daca nu este oare permisa si interpretarea va recomandam restaurantul McDonalds unde sint preturi mai accesibile care se incadreaza in bugetul dvoastra? Raspunsul sau e unul politicos, a folosit "stimata doamna', si-a cerut scuze, a facut chiar si o recomandare.
    Recomandarea pe care a facut-o este jignitoare pentru ca face aluzie la saracie si mai face aluzie si la faptul ca sintem niste copii care nu stiu pe ce lume traiesc.In fond despre asta pare sa discutam. Despre aluzii, despre simboluri sociale, despre implicit vs explicit, diplomatie vs. lipsa de tact, despre interpretare, toate la nivel de limbaj, la nivel de comunicare cu clientul.
    In concluzie interpretarea echidistanta de mai sus este exclusa!

    Bulionul din ghiveci( a se observa ca ceapa si bulionul merg impreuna):
    La McDonalds nu iti inviti prietenii ca sa iti serbezi ziua decit daca atit sarbatoritul cit si toti invitatii au sub 7 ani. Punct. Nu conteaza banii, nu conteaza faptul ca acolo maninca o anumita categorie de oameni. Cred ca de la 8 ani incolo rezervarile se fac deja in localuri serioase.

  • Liviu Vacariu spune:

    A doua parte
    Concluzia, mod de prepare a ingredientelor:
    Fondul problemei nu e limbajul cit etichetarea restaurantelor si mai ales etichetarea oamenilor. Saraci vs. bogati. Evident limbajul e cel care defineste aceasta etichetare, dar limbajul nu face decit sa comunice ceea ce gindim.
    La origine nu limbajul este strimb, gindirea este strimba. Problema este ca dupa multe iteratii gindire-limbaj, limbajul ajunge sa determine gindirea, sa o influenteze. Trebuie deci sa avem grija ce limbaj folosim si mai trebuie sa acordam mai multa grija modului cum gindim.

    Pe scurt, pentru ca am scris o reteta mult prea stufoasa pentru un fel de mincare atit de simplu, acel manager a dat-o in bara si a jignit.

    Mai cred ca nu e singurul care poate fi acuzat de a avea idei preconcepute. In momentul in care scrii "restaurantul pentru saraci McDonalds", interpretarea iti apartine si preconceptia este SI a ta.
    Ironia, este si in mintea celui care o interpreteaza.
    Nu sint ipocrit si spun cit se poate de cinstit ca si eu gindesc la fel. Aici, in Franta, preturile in restaurantele decente in care poti minca o mincare decenta sint piperate. Mi s-a intimplat de multe ori in diversele peregrinari prin Franta sa evit acest gen de restaurante pentru ca bugetul nu imi permite de fiecare data. Am intrat in fast-food si stiu care e clasa sociala care frecventeaza curent acest gen de local.
    Am intrat cu sfiala, m-am uitat in jur si am vazut saracie. Am mai vazut insa si citiva oameni decenti. Si ne-am mai vazut pe noi doi, eu si prietena mea stind la coada. Vin si ma intreb, eu sint un om sarac? Vrea sa cred despre mine ca sint un om decent. Nici sarac, nici bogat.

    Nu o data am folosit expresia acest restaurant este pentru arabi, negri, pentru oameni saraci si i-am privit cu mila pe acei oameni.
    Si apoi m-am uitat la mine si m-am privit cu mila.
    Si eu gindesc in aceeasi termeni, bogat-sarac, si si eu am prejudecati. Multe! Si imi pare rau si sper sa ma vindec de ele.
    Daca nu ai avut nici cea mai mica intentie de a interpreta astfel, imi cer scuze.

    Ingredientul principal si secret (cred ca piperul):
    Daca mie mi s-ar fi raspuns asa, nu as fi gindit ca sint privit ca un om sarac. M-as fi gindit ca sint privit ca un om prost. Ca un om care nu stie pe ce lume traieste si care poate fi usor jignit sub aparenta solicitudinii ipocrite.
    I-as raspunde acelui manager ca desi nu am facultatea lui de manager, am invatat sa imi dau seama atunci cind sint luat "de prost".
    As completa deci si as spune ca prejudecata om bogat-om sarac este una incompleta, asa cum ii sade bine oricarei preconceptii.
    As inlocui acea prejudecata cu alta, om prost-om destept, la fel de reductionista.
    Eu as interpreta deci acea ironie ca o insulta la inteligenta mea. Cu alte cuvinte acel om m-a facut prost. Din dorinta de a-mi pastra echidistanta poate as modifica si as scrie naiv. Chiar si asa o riposta se cuvine! Ramona trebuie sa riposteze si sa-si expuna propriul punct de vedere. Ea poate va interpreta altfel.

    Ioana, imi cer scuze pentru limbaj si pentru mesaj, nu fac decit sa imi vars un of de al meu, tot asa, legat de restaurante, servire etc. Am fost luat de multe ori de prost si am tacut. Am tacut pentru ca sint roman si duc capul in pamint de rusine, de rusinea celuilalt atunci cind sint jignit si as vrea sa ripostez. Si prefer sa tac si nu imi cunosc drepturile de consumator.
    Imi promit ca de acum inainte voi lua atitudine. Sper ca si Ramona sa o faca si asta pina cind nu se va aduna atita venin incit va fi nevoita sa defuleze asa cum am facut eu aici.

    Cu asta ghiveciul e gata, nu pot sa va urez pofta buna ca mie imi sta in git si cred ca si voua la fel.
    Mi s-a suit singele la cap si recitind imi dau seama ca exagerez, poate.Problema este a Ramonei, problemele mele trebuie rezolvate in alt cadru.
    Sper sa gasesc intelegere. Multumesc.

  • Liviu Vacariu spune:

    Upf, intre timp a raspuns si Ramona, dar eu eram in procesul de fierbere si nu am vazut comentariul ei. Ma bucur ca a gasit solutia optima pentru un astfel de eveniment. Acum ca m-am mai racorit cu gindul la berile reci din vama cred ca pot judeca mai bine.
    Pe site-ul lor nu vad adresa de email. Comentariul meu lung ar fi trebuit trimis pe adresa acelui manager si nu aici.
    Asa poate ma racoresc de tot.

  • Daiana spune:

    @ Liviu: Da click pe "Localizare". Mda, stiu…

  • Ionouka spune:

    Ramona, n-ai pentru ce, ma bucur ca ai avut o aniversare frumoasa, imi pare rau ca am scris abia acum…

    Liviu, ca de obicei, impecabil argumentat! Din pacate, mi-e foarte greu sa cred ca acest om ar putea intelege vreodata ceva din frustrarile noastre. Dar vorba ta, ne mai racorim si noi…

  • realbadpisy spune:

    ce nesimtit!!! da act era dom'le un meniu la Enache asta?!! Idiotul!!

  • Iancu spune:

    never ever ever ever. evident, mitocan cu acte-n regula.

    dar apropo, exista parca si un oficiu al consumatorilor. doamna in cauza a incercat sa sune acolo?

  • Ionouka spune:

    Realbadpisy, deh, omul a tinut sa marcheze! A cistigat un meci, a pierdut o suta de clienti.
    Iancu, uite ca nu stiu, cred ca nu, de sila.. da' ar fi trebuit!

  • Merat spune:

    Ce gretos. Fitele astea de doi lei, replicile taioase menita sa raneasca… gretos! Vin si eu de la o experienta similara. Dar e de povestit intre 4 ochi, cand ne-om vedea si vom sta la taina. Iti vine sa-ti iei lumea in cap…
    Pun pariu ca nea Enache ala s-a simtit tare istet si spiritual si plin de bani cand a trimis mailul. GRETOS!

  • evergreen spune:

    Geeeeeez. E de rasul-plansul. Ce sa zic? O fi omul bazat pe clientii lui si nu are nevoie de niste amarati de 1000 de lei.

    Am patit-o si eu cu o prietena cand ne organizam pentru cununia ei. La Octoberfest nu au vrut sa ne inchirieze un spatiu ca nu eram 30 de oameni, desi eram vreo 25 si consumam de 30. Am cerut macar suma minima. Nu domne', 30!!!

    La Shelter voia sa ne oblige sa mancam. Doua persoane sa manance de 40 de lei. Ca la el in bar/rest e plin vinerea. Crede-ma ca nu e, dar na… lipitori.

    toti retardatii sunt patroni si manageri, desi nu au nicio abilitate de conducere. singura abilitate e sa scuipe cu patos intre degete si sa numere bani
    hai ca m-am enervat

  • dressaddict spune:

    Ce oribil! Eu nici nu ma mai oboseam sa ii trimit vreun mail ulterior sau sa fac schimb de mesaje cu el; pentru ce? Abordarea lui a fost neobrazata de la bun inceput. Sigur o sa se intoarca roata si o sa simta si el pe pilea lui aceeasi suparare ca a Ramonei.
    Azi am sunat la un atelier de croitorie sa intreb cat mi-ar lua pentru manopera unei rochi de ocazie si mi s-a zis ca depinde de model si materialul folosit, dar ca porneste de la 400 de lei si ajunge pana la 1800 -2000 de lei. manopera doar, materialuil al meu…
    Asta-i tara, chiar devine cliseu expresia asta, dar cat adevar e in ea… 🙁

  • dressaddict spune:

    Edit: Rochii, pielea, materialul. Scuze:)

  • Ramona spune:

    @dressaddict
    Da, si mie mi-a parut rau ca m-am lasat afectata asa, dar n-am ce face, nu e prima data si din pacate n-o sa ma invat minte niciodata.
    A propos de rochia ta, am primit cadou de ziua mea o masina de cusut :D. Daca ai rabdara pana invat (la cum a fost inceputul – o sa dureze cativa ani!) te invit sa fii clienta Casei de Moda "Ramona" 🙂

  • Crash spune:

    vad ca nimeni nu instiga la violenta, ceea ce e bine. eu insa, cladit dintr-un aluat mai dur, voi face o vizita in satul respectiv si voi trece discret cu cheia de mai multe ori pe langa superbul gip alb al numitului enache (cu E mare). Ii voi admira tehnologia si imi voi pune amprenta asupra lui in stilul unui robin hood modern. asta as face.

  • Adela Stan spune:

    Cata aroganta de ghertzoi parvenit!

  • Mishu spune:

    Stiu ca e tardiv, dar eu as fi facut asa:

    "Stimate domnule Enache,

    Imi cer scuze, in graba de a trimite mesajul am facut o mica greseala. Nu este vorba de 1000 ci de 10000 si nu RON ci EUR. Imi cer scuze pentru confuzie si va multumesc pentru recomandare. Am contactat deja restaurantul McDonalds Buzesti care mi-au facut o oferta foarte dragutza!"

    Daca nu se zgaria pe ochi imi pun capu'

  • Rodica spune:

    Protectia consumatorilor nu poate fi sesizata si in astfel de cazuri?Incompetenta si nesimtirea nu pot fi etichetate drept mancare expirata sau mizerie in bucatarie?

  • zing spune:

    Eu am avut parte de varianta cealalta. Intr-un magazin de haine mai central asa.. nu-i dau numele. Ma uitam intr-o doara la niste pantaloni care costau mult si faceau pereche cu un sacou care costa si mai mult, frumusele foc amandoua dar pe care nu mi le-as fi permis nici in rate. Vanzatoarea a vazut ca mi se scurg ochii de-a lungul si de-a latul hainutelor si m-a invitat sa le probez. Eu i-am raspuns cinstit ca n-am bani si nu intentionez vreodata sa-mi cumpar hainele cu pricina. Si ea mi-a spus: daca va plac, incercati-le; cel putin veti sti ce sa va doriti atunci cand veti avea bani. In plus, pentru ca la pantalonii cu pricina se cereau incaltari cu toc iar eu eram in adidasi, mi-a adus si o pereche de botine ca sa vad cum as arata daca as avea cu ce. M-a lasat masca… si o pomenesc de cate ori vine vorba de atitudine de vanzator.

  • Anonymous spune:

    bai fratilor constat ca in tara asta toti punem botul.prietena noastra ramona a vrut o petrecere de 30-35 persoane cu buget de 1000roni,i s-a spus ca sezlongurile costa un pret iar mincarea poate sa o comande a"la carte sau cu meniu prestabilit.NU se putea face un meniu de 28ron de pers.pt ca numai sezlongul e 25,RAMONA vrea sa pozeze in victima dar nu e cazul nu mai fiti rai,judecati si jigniti,oamenii dupa fapte nu dupa vorbe.ENACHE TORIANO

  • ENACHE TORIANO spune:

    Buna seara.Constat cu stupoare ca sintem o natie de mincinosi cea ce ne est caracteristic.Domnisoara RAMONA si-a exprimat dorinta de asi sarbatorii ziua la mine la local cu 35-40 priteni la piscina dispunind de un buget de1000 ron i-am scris domnisoarei in cauza ca numai inchirierea sezlongului costa 25ron nu vad ce atita suparare si rautate la ea ca i-am sugerat ca ,cu 25 ron nu poti sa maninci decit la un fast-food nu la un restaurant "Gourmet"VA ROG SA VIZIONATI SI VOI IMAGINI PE http://www.casaenache-scrovistea.ro si sa-mi ziceti daca am preturi prea mari si cu ce am ofensat-o spunind-ui ca piscina sa o platesca si sa comande a"la carte fara meniu prestabilit.O seara buna sinteti asteptati cu drag tot timpul la casa enache-scrovistea.Enache Toriano

  • ENACHE TORIANO spune:

    APROPO.Am uitat sa va spun ca de blogul acesta am fost informat de EA ca sa intru de unde era sa stiu de voi???ENACHE TORIANO

  • Ramona spune:

    Domnule Toriano,

    In primul rand nu cred ca este cazul sa ne tutuim (pentru ca n-am facut scoala impreuna – scoala fiind locul acela unde invatam in primul rand sa scriem si sa vorbim corect romaneste) si in al doilea rand eu nu v-am anuntat despre acest post. Va rog sa va masurati cuvintele.

    Foarte probabil ca ati aflat despre acest post cautand numele stabilimentului domniei voastre pe google, unde poate fi intalnit pe a doua pagina.

    Va urez inca o data toate cele bune si succes in afaceri.

  • Fimolici spune:

    Stimate Domnule Enache Toriano,

    Va invit politicos sa va luati restaurantul 'Gourmet' si sa vi-l… promovati la fel de profesionist ca si pana acum. Intamplator am vazut e-mail-ul trimis de dumneavoastra Ramonei si sincer nu suna DELOC asa cum afirmati dumneavoastra in comentariul de mai sus. Minciuna si aroganta nu fac deloc cinste numelui Casa Enache.
    Si da, preturile sunt mari pentru ligheanul acela de piscina si pentru prostul gust desavarsit cu care este decorat restaurantul. Intamplator am dat banii pe o cafea (proasta si servita pe masura) si o bere (alta decat ce alesesem din meniu, pentru ca am primit replica 'imi pare rau, nu avem'). N-am mai avut rabdare sa comand si de mancare, pentru ca aveti chelneri extrem de statici si prost scoliti, domnule Enache. Si-n plus, mamaliguta cu branza si smantana pot manca la orice alt restaurant din Bucuresti care nu se vrea cu pretentii, si nu la restaurantul dumneavoastra 'Gourmet'. La asa pretentii poate ar trebui ca si meniul sa fie de restaurant Gourmet, nu credeti?
    Ca si concluzie, permiteti-mi sa apreciez faptul ca 'mediocru' este cuvantul care caracterizeaza pretiosul dumneavoastra restaurant. Mediocru este si modul in care ati ales sa raspundeti pe acest blog. Multa sanatate si… cum se zice pescarilor: bafta multa!

  • anca spune:

    Ioana,
    Tocmai ce te-ai luat de respectabilul domn Cocos, consortul Elenei Udrea, si de respectabilul sau business cu haleala!
    :))
    Check this:
    "Casa Enache" este o afacere controlată de Dorin Cocoş, chiar dacă, în acte, 50% din acţiuni sînt deţinute de un unchi al acestuia, Victor Cocoş, aflat la venerabila vîrstă de 78 de ani.
    >>>http://www.infonews.ro/stire/536837-cooperativa-udrea-udat-scrovistea-eliminarea-blaga.html

  • Anonymous spune:

    :-)) Genial! Obraznic, simplu, dar genial.. Iar Fimolici l-a articulat la fix!
    (un anonim)

  • Mishu spune:

    Bah, deci cum veneam noi duminica de la munte (noi adica eu cu Cookie si cu Mazi), am vazut pancarta cu reclama la restaurantul asta si zic: Bah, am citit undeva o faza nashpa cu asta, nu mai situ unde. Mazi…da, asa e, a scris cineva, nu mai stiu cine. Cookie…bah, stiu despre ce ziceti, da nu mai stiu unde am citit. Concluzia, cuvintele raman in memorie, autorii…in inimile preaplecatilor supusi 🙂

    • Printesa Urbana spune:

      Bun bun, ca nici nu e important cine-a zis, important e ce si cit de bine se plaseaza CE-ul in google.
      Sanatate rapida, domnule acrobat!

  • windman spune:

    Mitic! In toate sensurile 🙂
    „Gourmet”! N-am mai ras atat de mult.
    I-am facut trafic si pe site, sa admiram cosmelia dumnealui si celelalte greseli de redactare.
    Savuros, zau!

  • Anonim spune:

    Dacă vreți sa luați cea mai mare teapa din viața voastra, mergeți la restaurantul domnului Tori si organizați-va nunta sau un botez . Păcat de local ca este superb dar patronul este cel mai mare mincinos. Platesti ceva si ți se da altceva chiar dacă ai făcut un contract cu el pe un anumit meniu. Va spun din experiența mea care am avuto la acest restaurant si îmi pare rău ca nu am ascultat sfatul unei cunostiinte care avusese aceasi experinta ca a mea. Sfatul meu: evitati acest restaurant sa nu va stricati o zi unica din viața voastra cum ar fi nunta sau botezul copilasului vostru!

  • george spune:

    sunteti dea dreptul jalnici , toti , mai ales cea care a scris aberatia asta .Daca osa va duceti acolo nu osa uitati niciodata locatia , am facut botezului fiului meu aicea , organizatia superba , mancarea chiar ca este gourmet si ne.au fost servite numai delicatese . De profesie sunt sanepid si isi merita cele 4 * . Scuzati greselile gramaticale dar am scris de pe telefon pentru ca nu am mai putut acepta sarcimea care s.a declansat printre romani. P.s :Ramona esti jalnica te.ai facut de ras prin saracia pe care ai exprimat.o , cum poti sa ceri meniu de 1000 de lei cand iti ieste oferita si masa ca sa te indopi si piscina ca sa inoti sa faci sport . Doamne ce oameni , pffff.

  • M. spune:

    Sunt incredibili oamenii astia care au avut tupeul, nu curiozitatea sau inteligenta, de a iesi din pestera, cand puteau foarte bine sa danseze in continuare in jurul focului.. LIMBA ROMANA (contemporana) este pentru homo sapiens sapiens, nu pentru primitivi!
    Mare rabdare trebuie sa detii, Ioana.. mai ales ca este domeniul in care activezi.
    Am rabufnit si eu acum.. mda.

  • Radu spune:

    Am fost in data de 01.05.2012 in aceasta locatie. Cand ajungi totul pare frumos, dar….deschizi meniul si vezi niste preturi exagerat de mari. Fiind un grup mai mare de vreo 12 persoane am decis sa ramanem ( mare greseala ). Dupa foarte mult timp au reusit sa ne ia si comanda. Dupa ce una din persoanele de la masa a luat cateva linguri din ciorba comandata un ospatar a trecut pe langa masa si fara sa intrebe a luat bolul de supa din fata omului ( o dovada de inalt profesionalism din partea lui ). Aici mai pot comenta de cascavalul pane cu cartofi prajiti comandat de mine: o portie de cascaval pane cu cativa cartofi prajiti = 34 lei….la acest pret as fi avut pretentia ca, cascavalul sa nu fie din acela semipreparat ( fara nici un gust ) si cartofii prajiti sa fie si prajati, dar cine stie poate sunt eu prea pretentios. Ciresa de pe tort a fost la final cand am cerut nota: o masa de 12 persoane care au stat 3-4 ore si au facut consumatie de 750 lei noi li se mai adauga la nota si 100 lei pentru cele 4 fete de la masa care au intrat de cateva ori in piscina. Dupa acesta experienta in mod sigur nu voi mai calca pe acolo. Pacat de acel loc care este amenajat cu bun gust, dar in rest nimic.

  • Florin spune:

    Am citit toate aceste posturi , ce sa zic …. noi romanii oricum suntem o natine dezgustatoare la fel ca si cei care posteaza si isi expima parerea mai sus cum ca ” domnule nustiu ce ca nu a fost bun etc.. ” . Haideti sa va zic eu cum sta treaba . Acea locatie este una superba , si pentru oameni cu stil si care isi doresc cu adevarat special . Am fost in vara anului 2011 acolo si m-am simtit super ok . Piscina frumoasa , meniu complex , decor frumos , standarde Europene . Cat despre cei ce comenteaza ce sa zic . Daca nu iti convine 34 de lei portia de cartofi cu cascaval poti sa mananci la o cantina cu doa 10 -15 lei . Sau referire la Ramona cu 1000 de lei nici la Mc donalds. nu poti sa mergi cu atatia prieteni garantat . Anul aceste mi-am facut ziua la o cabana si am cheltuit 1500 lei cu 14 invitati , in afara de petul cabanei . Deci nu stiu ce pretentii aveai tu de la o locatie de 4 stele . Si despre cei de aici pot pune pareu ca 80 % nu a fost intr-un local de genu astia si au un venit de maxim 11-12 milioane si nici nu si-ar permite sa merga , dar totusi ei isi dau cu parerea . Cat despre Domnul Tori , am avut onoarea sa il cunosc persona si va asigur eu pe plan profesional nu aveti toti adunati la un loc valoarea lui si nici 10 % din caracterul lui .

  • Florin spune:

    scuze pentru eventualele greseli ortografice . Tastatura e de vina

  • Roxana spune:

    Am citit atat postul cat si comentariile tuturor si Florin tin sa iti spun ca desi nu am fost la acest restaurant, tin sa spun ca din poze nu arata cine stie ce, mai ales fetele de masa care sunt din anii ’90. Si la randul meu as fi avut pretentia sa fie preparata pentru 34 de lei, nu scoasa de la congelator, ca daca vroiam mancare decongelata si aruncata in cuptor chiar puteam sa spun ca mergeam la cantina pt asta. Nu stiu ce legatura ar trebui sa aiba cuvantul „gourmet” cu semipreparatele in tot contextul asta.

    Ma bucut ca ai venit si ai salvat tu situatia de la decapitarea mult prea educatilor si cultilor Enache si a lui George. Se pare ca toti cei care au comentat aici dupa parerea ta sunt niste saraci si niste prosti si ai tinut sa intervii si sa arati cum stau lucrurile de fapt. Multa modestie din partea ta…

    Sunt de acord ca Ramona poate nu putea organiza evenimentul dorit cu 1000 lei, insa ea a cerut o oferta de pret si indiferent ca ar fi fost ridicola suma propusa, el trebuia sa aiba o reactie profi (asa cum vrea sa para), nu ca la piata, iar comentariile de aici sustin si mai mult comportamentul de 8 clase la casa de copii.

    Daca tie iti place sa te lauzi ca te duci in localuri scumpe si nu te intereseaza ca mancarea este semipreparata sau nu…

  • Ioana spune:

    Domnule, constat ca noua, romanilor, ne place barfa de murim… De unde stie doamna Roxana cum e in interior daca nu a fost acolo? Eu am fost pentru a vizita intai , am vorbit cu oamenii si am stabilit bugetul pentru petrecere. I-am intrebat , mirata, de ce au investit acolo in padure , intr-o asemenea locatie cu vitralii si marmura; mi-au raspuns ca au gandit design-ul Art Noveaux cu un domn foarte cunoscut pe piata design-ului si cu o firma care face decoruri pentru mai multe locatii de lux. In fine, noi am iesit bine cu petrecerea la piscina si nu am mancat nimic congelat si nici produse semipreparate. Dumneavoastra, care nu ati fost acolo, de unde aveti atata inversunare? Aveti ceva personal cu dansii?

  • yoghi spune:

    Deci
    pt cei care comenteaza fara a intra in restaurant; la cate restaurante de 4-5 stele ati fost asa in general.
    pt. domnisoara cu 1000. lei ce masina aveti dv. daca aveti in buzunar 10000Euroi intrati la jaguar sau lexus in showroom si intrebati ce puteti primi de acei bani. ??
    clienti ca dv. primesc si eu in magazin saptamanal. daca produsul meu este scump si afisez pretul acela MARE ce rost au discutiile „nevinovate” . Daca va raspundea ca primiti 150g de alune si o cola care era atitudinea dv. ??
    apropo cati prieteni erau 10-20-30 explicati mai clar pt unii mai greu de cap ca mine !(si altii mai creduli cu firea )

    • yoghi spune:

      ”””’Comentariul tau a fost trimis catre administrator pentru aprobare si va fi publicat in curand.””””

      deci totul e cenzurat HA!

  • Cata spune:

    noi roamani suntem experti la barfit, la aratat cu degetu, voi care comentati vreti doar sa faceti anti reclama atata tot urat din partea voastra

  • ASTERIX spune:

    Restaurantul este de 5 stele pe bune nu doar clasificat ca 5 stele. 10 milione de lei vechi s-ar putea sa nu ajunga nici ptr Mc Donald.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *