Banca Transilvania, banca oamenilor de-foame-muritori

Vineri merg la banca transilvania să-mi ridic cardul cel nou. Cel vechi îmi expirase joi. Îmi era foame şi sete, maşina mergea pe aburi de benzină de trei zile în aşteptarea plinului promis, deh, luasem salariul dar nu puteam scutura nimic din el cu cardul expirat. Era nevoie de cardul cel nou. Aştept 15 minute ca o tipesă blondă să se uite cu fundul la mine şi cu capul în nişte prize de sub un birou. Da, aşa lucrează cei de la Banca Transivania cu publicul. Cu capul între fire şi cu fundul rotund greu înghesuit într-o fustă corporatistă albă îndreptat bont către client. Într-un tîrziu, mă bagă în seamă, îmi ia buletinul şi cardul cel vechi şi porneşte să-mi aducă nu-i aşa, cardul cel nou. Revine cu el. Îmi taie cu foarfecuţa cardul cel vechi. Apoi mi-l taie şi pe cel nou. Tot cu forfecuţa. Că uite, zice, cardul cel nou e făcut tot pe numele vechi, hahaha! Mda, e drept că în sistem sînteţi cu numele nou de doi ani. Or fi greşit colegii mei. Ce să zic, asta e, nu aveţi card. Hahahaa rîde cu ochelarii ăia corporatişti ai ei. Eu eram aşa, perplexă de foame şi de sete şi de uimire şi de nervi şi mai ales de foame. Da, nu am card, dar am un pumn pe care pot să ţi-l înfig direct în…

Zdeleşimuicamamelorvoastre, mai am o monedă de 50 toţi banii mei şi voi asta e aţi greşit că 2 ani n-aţi observat că un client are alt nume deşi clientul a făcut anual acutalizare de date pe timpul şi banii de benzină ai clientului? de două ori?

Staţi fără grijă, în 7 zile vă facem un card nou, FĂRĂ EXTRACOST.

Tîmpitocucurumareşicreierumic, poate vrei să-ţi pup mîna aia cu care mi-ai tăiat cardul pe care abia mi-au intrat banii pe care nu pot să-i scot că nu-mi iei bani pentru ceva ce aţi greşit voi. Oricum n-aş avea cu ce să vă plătesc, nu?

A, zice, puteţi să scoateţi bani chiar acum de la caserie, cu buletinul, contra unui comision, desigur.

Pe care mi-l decontaţi dvs? A, nu, cum să decontăm? Aha, deci pentru că sînteţi incompetenţi eu tre să vă torn în cont nişte bani ca să am cu ce trăi deşi eu am luat salariul dar nu am acces la el pentru că vouăviserupe?

Cînd vin după card, pe banii mei pe care tre să îi împrumut de la altcineva? Vă sunăm noi. Aha. Stau foarte liniştită.

Nu, nu şi-a cerut scuze. Şi-a băgat capul la loc sub birou şi mi-a prezentat în semn de larevedere fundul cel alb cu urmă de tanga negru de plastic pe dedesubt. S-a riscat, că am fost cît p-aci să-i înfig un şpiţ în globosferă de lucra de pe burtă cam pînă era gata cardu meu cel nou.

PS: Ştiaţi că la Banca Transilvania, pe extrasele de cont pe care le vezi în aplicaţia de Internet Banking nu scrie de unde ai primit bani sau unde i-ai trimis? Scrie numai cît mai ai în cont şi ce sumă ţi-a intrat joi. Dacă mie îmi pun în cont bani cinci oameni joi, vineri o să văd că mi-a intrat suma totală X, lucru pe care-l pot vedea liniştită pe o chitanţă la orice bancomat. Nu văd cît şi de la cine. Nu văd unde s-au dus 2 milioane luni şi 1 miercuri. Deh, e şi greu să faci o aplicaţie de internet banking în zilele noastre care să îţi ofere nişte informaţii de care ai nevoie. Bine că în schimb îţi iau bani cînd îţi verifici soldul la bancomat şi-ţi ignoră actualizările de date pe care dacă nu le faci, îţi blochează conturile. Aha. Ia să vedem noi Banca Transilvania cîtă vreme o să mai fiu eu clientul dumitale.

PS2: Mîine dacă am timp vă povestesc cum şi-au bătut joc de mine 4 zile la rînd cei mai penibili organizatori de evenimente din calea lactee, dada, ăia ai lui Marcel Avram. Da, tot ei fac şi Bon Jovi, să nu vă miraţi dacă pe 10 iulie, trupa o să aterizeze în Abu Dhabi pentru concertul de la Bucureşti.

PS3: Voi, ce bănci plănuiţi să strîngeţi de gît zilele astea?

Pin It

74 Comments

  • Andreea spune:

    Eu nu sunt cu bancile ca nu ma lovesc de ele, dar sunt cu supermarketurile:)) Mereu patesc cate ceva. Iar in ceea ce priveste concertul Bon Jovi, dupa ce ca il astept de 10 ani SPER sa nu am vreo surpriza neplacuta incat sa plang cei 2 milioane pe care i-am dat pe belet. La Roxette m-am enervat la culme ca se auzea super incet si nici macar pe ecrane nu vedeam de mici ce erau:(

    • Printesa Urbana spune:

      Mda, eu n-am mers la Roxette, dar am auzit c-a fost aiurea sonorizarea. Sa speram ca la BJ o sa mearga totul struna. Desi, la cit de varza-s oamenii care-l aduc, sint pregatita pentru orice.

      • Onitzza spune:

        Andreea, sper sa te distrezi foarte bine! Eu astept concertul de cand eram mica si tocmai acum, mare, n-am mai avut bani de bilet! Si plang in pumni si probabil voi plange si in 10 iulie, de draci pe viata asta idioata. Asa ca iti doresc sa te bucuri din tot sufletul de concert si sa nu bagi in seama rautatile. Uita-te la ei, asculta-i si lasa-i sa-ti umple sufletul! Merita din plin!

        • Onitzza spune:

          Scuza-ma, Printesa draga, am deviat de la subiect. Ca sa revin la el, eu ama vut treaba cu Raiffeisen si BCR, pana acum. Din pacate, Raiffeisen ma va „insoti” inca ceva vreme de acum incolo, iar BCR…… sper sa se darame cu totul, de la prima unitate deschisa la ultima. Incmpetenti, nesimtiti, plini de fumuri si cu o atitudine sfidatoare absolut nejustificata fata de clienti.

        • Andreea spune:

          Mmmm eu cred ca vei putea sta in perimetrul Pietei Constitutiei fara bilet. Adica in afara zonei cu bilete, dar sunt convinsa ca se va auzi la fel( de vazut eu nu cred ca voi vedea nimic la 1.58 ai mei:)))) ). Eu cred ca merita sa incerci, totusi e Piata Constitutiei nu Wimbledon:)))

  • Figura frumoasa e ca noi i-am incercat pe multi altii. Si Transilvania sunt parfum de roze. HAAAAAA…MUUUUHAAAHAAA…Dar : in aplicatia de net a lu’ Transilvania, daca nu dai extras de cont ci intri in Rapoarte-Alte Rapoarte…o sa ai acolo pe fiecare cont pe care il ai la ei Miscari pe Conturi, Sold…etc si toate iti arata fiecare suma de la cine e cu explicatie. Eu nu intru in Extrase de Cont niciodata. Avem circa 15 conturi pe 5 nume din familie la Transilvnia…deja baietii o cunosc pe mama cand suna la ei sa ii…luleasca prin bot. 😀

    • Printesa Urbana spune:

      Ahhahhaaaaa ia sa vad eu daca ce spui tu e adevarat. Deh, mi se pare abolsut firesc sa nu gasesti informatiile astea in extrase de cont, ci in alte alte alte rapoarte etc etc pe care sa nu le poti descoperi singur in veci!

  • Diana spune:

    Mie mi-a mancat un card un bancomat de BCR. Am bagat cardul si dus a fost. Cand le-am spus ce-am patit, mi-au zis ca:
    1. Pot sa astept cateva (a se citi o saptamana sau cine stie cate) zile pana cand „echipa” merge sa desfaca bancomatul si sa-mi inapoieze cardul mancat.

    2. Pot sa declar ca l-am pierdut sau mi s-a furat si sa fac o noua cerere de eliberare de card contra unei sume, bineinteles.
    Iar in timpul asta, daca am mare nevoie de bani, pot sa ridic de la casieria bancii contra comisionului de 7 lei. F’tuti kdsfhkajsdhfjk! Baiu’ era ca nu puteam renunta la contul ala ca acolo imi intra salariul la vremea respectiva dar cum mi-am dat demisia, mi-am inchis si contul respectiv. Hotie la drumu’ mare, ce mai !

    PS: Mi-am facut cerere de eliberare de card nou 😀

  • Zuzu spune:

    spre uimirea mea, la BCR am primit un tratament aproape din cale afara de prietenos, si explicatii si rabdare si ajutor si sfaturi. iar internet banking-ul lor e uber cute. 🙂

    si mai am de-a face cu piraeus bank, unde mi-au blocat un card pt ca nu l-am folosit suficient de des (?!?!) – de m-ar fi anuntat macar, iar pe celalalt, cont curent in lei, mi l-au blocat pt ca au schimbat modelul de card, desi expira in 2013 si au insistat ca am fost contactata pt a fi informata (not!)…
    Iar eu am stat juma de an fara sa am nevoie sa fol cardurile lor, dar linistita, si am aflat totul in ziua in care ma grabeam sa-mi iau bilet de avion cu unul din carduri…

    dar ce zici tu… ‘ai de capu meu, trebuia s-o faci guler! :))

    • Printesa Urbana spune:

      Dap, la astia singurul lucru mai rau decit sa ai conturi la ei e sa lucrezi la ei. I hear its hell.

      • Andrada spune:

        Tot ce se poate. Eu ziceam pe dos, ca am conturile (mele cele mari si stufoase, desigur) la ei de vro 4 ani si n-am avut nicio problema. Imi place foare mult aplicatia de internet banking, nu am senzatia de ripp off (desi e o banca scumpa) pentru ca nu cer bani pentru verificarea soldului si alte prostii d-astea. O data mi-au schimbat cardul pentru ca exista banuiala de frauda, si atunci fata de ce am auzit pe la alte banci (cont blocat fara sa stii, alergaturi, blesteme) am fost sunata si informata si mi s-a eliberat un card nou perfect gratuit in vreo 2-3 zile.

        Inainte am fost la BRD si nu-l recomand nici celor mai aprigi dusmani.

      • The Lamb spune:

        Haha, where isn’t it? 😀

  • Claudia spune:

    Cunoastem astfel de probleme cu bancile si, la cat sunt de frecvente, zau ca parca toti functionarii bancari sunt din aceeasi specie, una cu IQ subunitar si bun simt pe masura. Eu am patit fix acelasi lucru la Raiffeisen. Mai intai, am asteptat minute bune in sir sa ma bage in seama cineva, ca deh, o tanti isi scarpina creierul mic cu o agrafa, alta se holba tamp in monitor, fara sa serveasca vreun client, iar o a treia plimba dosare dintr-un birou in altul, timp in care, evident, se facuse coada. Fir-ar sa fie, muritorii de rand aveau si ei oarece nevoi de rezolvat la banca si le deranjau. Pana la urma, imi vine randul: o functionara cu aere de doamna, un aer savant si suficient, imi explica cum apar eu in sistem cu alt nume decat cel de pe card. Pai – zic – eu am cerut schimbarea cardului si mi l-ati dat la fel. Pe mine nu ma deranjeaza, oricum imi scot banii de pe card. Ba nu! – imi raspunde – ca puteti avea probleme cand platiti la comercianti, de exemplu, uneori cer buletinul si daca nu corespund numele nu puteti plati cu cardul. Pai, da, ma bucur ca va laudati cu un asemenea nivel de competenta, ce pot sa mai zic?! Evident, am inchis contul si cardul.

    Cand mi-am luat card de credit Visa de la Bancpost, alt tam-tam, ca aveau o campanie cu American Express si pentru ca nu rezonam si o tineam mortis ca vreau Visa ma tot plimbau: ba ca nu-s bune actele, mai vor dovezi etc. Pana cand i-am reclamat la Visa si m-au chemat a 2-a zi sa-mi iau cardul, mi l-a inmanat directorul insusi, personal, si-a cerut scuze si mi-a dat si nu-stiu-ce oferta (fara plata comisionului pe un an, parca) doar sa nu ma piarda de client. Data viitoare fa o reclamatie incompetentilor direct la directorul filialei, garantat o sa te tina minte.

    • Printesa Urbana spune:

      Dap, pai directorul de sucursala minca un senvis in timp ce eu ma certam cu fundul corporatistei, si cind i-am cerut opinia, lui, nu fundului, a dat din cap cu gura plina si mi-a facut semn ca e cum spune dumneai.

  • Mena spune:

    Ha ha haaa, credeam ca eu sunt singura care a facut poteca la Transilvania dupa cardul cel nou.La mine a fost si mai tare, dupa ce o tantica mi-a spus la telefon ca mi-a venit cardul cel nou, pe numele vechi si ca pot sa-l ridic fara nici o problema, la fel, am ajuns la ghiseu si…pfiuuu, pai nu pot sa vi-l dau ca nu corespunde numele si, cea mai tare chestie, sa merg la Timisoara, unde e deschis contul.Ce daca eu stau in Bucuresti, asa s-a gandit nenea de la ghiseu (tot grasan) sa-mi zica.Pana la urma s-a rezolvat, dupa vreo 3 saptamani,
    Deh, asa ne trebuie daca ne casatorim :))

  • Iulia spune:

    Eu cu banca transilvania ma inteleg chiar bine , si doamnele se poarta destul de ok , adica nu isi dau aere de vip cum patesc la alte banci cand ma duc 🙂

  • doina spune:

    Eu cred ca ar trebui sa-ncepi saptamina cu bine, adica sa te prezinti la banca la prima ora, sa-ti incasezi banii si sa-nchizi contul. In acelasi timp, poti preda si un memoriu catre conducere, in care sa explici de ce ai ales sa-ti muti banii la altii si de ce ii vei sfatui si pe prietenii tai sa faca la fel. Mi se pare corect, daca tot li se rupe macar sa aiba si motive, nu:) ?

    • Printesa Urbana spune:

      Imi culeg cardul cel nou, apoi mut toti banii si inchid tot. Nu stiu unde ma mut, ca vad ca peste tot e la fel. Mai bine tin banu in cutie, ingropat la radacina nucului din gradina!

  • deedee spune:

    faza tare… banca israeliana … pot sa dau si numele: discount…vreu sa transfer online 10 mii de shkalim din contul meu in al sora-mii.. tranzactie refuzata, nu puteti online decat pana la 6 mii… no, de ce 6 si nu 3, de ce 3 si nu 10, cat aveam nevoie?…. la dracu’, vreo 44 de grade afara, timp ioc, hai la banca…. fac tranzactia, sora-mea intreaba, daca vreau sa ii transfer altcuiva de la banca voastra mai departe in alt cont, pot? nuuuu… deci, afara 49 de grade la umbra, timp ioc… hai la banca sora-mii…. merkantil discount… nu, nu-i aceeasi mancare de peste, fiecare cu discount-ul lui… ajungem in fata bancii, incepe sa sune alarma, exertitiu national pentru protetie in caz de atac cu racheta… hai, fuga mars, care pe unde sa se ascunda… trec 60 de secunde, gata cu alarma, intram in banca, 15 grade cel mult cu pneumonie garantata.. ghiseu, tembela cu unghii svarovsate din greu… nu pot sa iti fac transferul pentru ca filiala ta e in ashdod (scena se petrece la polul opus al universului, adica in nordul tarii, ashdod-ul find in sud , la 3-4 ore distanta)… dar poti sa scrii o scrisoare de mana si eu ti-o trimit prin fax… moaaaammma.. fax, civilizatie….si daca primesti acordul, fac transferul….scot pixul, as fi scos si cutitul, pistoalele si seringa cu tranquilizant… scrie sora-mea scrisoarea, pune data… i-o ia din mana svarovsata, fara sa o mai lase sa o semneze… de ce? nu mai e nevoi, era suficient nr de CNP si contul… pai , dobitoacazdiimameitale, asta puteai sa confirmi si la telefon, de ce mai trebuie scrisoare de mana si fax… ok, ne ingheaza transpiratia pe spate, apar turturii si parul alb la tample, soseste raspunsul : poti sa scoti bani dar nu sa transferi…de ce? … ce intrebare e asta : de ce? …ai dreptate, la ce unghii ai, ce pot sa iti mai cer… scoate sora-mea banii… iesim in deliciul celor 52 de grade ale orelor 11.30 , timp , cum stiti, ioc… la 12 bancile inchid (acolo se lucreaza intens … dar nu cu capul.. dupa ora 12 se numara banii prostilor banuiesc si fiind atat de multi, si prosti si bani, este nevoie de ore si ore pentru numaratoare )… ne intoarcem bezmetice la banca mea… 13 grade lejer ca-n frigider… sangele nu mai curge prin vene, la ghiseu un imbalsamat, scoate sora-mea caramida… aia de bani, nu cea pe care ar fi meritat-o in cap… completeaza formularul de transfer bancar, il semneaza si scrie la explicatie operatiune: lichidare debit … tipul cu formolul prin circumvolutiunile creierului o intreaba: de ce? de ce ce? de ce lichidare?… de… finitiva… in lichidareaprostieitaledeprostceesti…se incheie tranzactia…iesim in strada… ora 12 punct…62 de grade sub leandri…acum putem sa lesinam de bucurie… doamne, ce bine ca exista banci , altfel cum ne-am mai imbolnavii de nervi si de apa la plamani in zilele noastre…
    ionuka, episodul cu brd-ul, cardul si tampita am sa ti-l povestesc mai tarziu…si poate ca am sa iti povestesc si cum m-am trezit eu intr-o dimineata cu contul firmei gol… banca religiilor tocmai intrase in insolventa… si cum am muncit eu 2 ani 20/24/7 ca sa achit toti furnizorii externi cu penalitati cu tot…
    cred ca am sa-mi bag banii in aur si in diamante… mai bine decat in comisionul de intretinere de cont al bancilor din romania… las in tara bani si ma trezesc ca se evapora ca apa din marea moarta…sau mai bine ii beau… doar sunt munciti , nu praduiti…

    • Printesa Urbana spune:

      :))) draga de tine…

      bun, rezulta de aici ca idioti sint peste tot, bine ca macar nu e treaba exclusiv romaneasca. sper ca nu-ti mai tii bani p-aici.

  • maria spune:

    Eu am fost mai norocoasa:).Banca Transilvania s-a comportat ok cei de la BRD nu. Si am renuntat la seviciile lor.

  • Papusha spune:

    Draga mea, observ cateva similitudini intre experientele noastre cu BT:
    1. Am avut contul deschis la agentia din Dorobanti (oh, daa) – locul in care angajarile se fac dupa orice alte criterii in afara de competenta. Enumeram in ordine aleatorie: cat de mulata poti sa fii, cat de goala poti sa ai mintea, cat de des poti sa te ridici de pe scaun sa mergi sa intrebi pe altcineva ce si cum se face, cat de mare ai masura la sutien, cat de blonda/ bruneta/ rimelata/ machiata/ boita/ poti sa fii. Dar deh, in Dorobanti asta conteaza, nu?

    2. Am avut si un card de credit la aceeasi banca. Intr-o luna am uitat sa virez rata minima. Luna urmatoare deschid aplicatia de Internet Banking si vad uimita cum din soldul meu lipseau vreo 2.300 de roni. Whattt?!?! Incep sa scormonesc prin Rapoarte –> Alte rapoarte –> Mama lor de rapoarte si vad o tranzactie mititica cu cod de referinta ZHSGDFDWRE din care am inteles fix … nimic (sa fim decenti). Sun la call center si din operator in operator nimeresc la responsabilul de cont (oh, am avut si asa ceva si n-am stiut). A inceput ea draguta sa-mi explice cum ea, cu manuta ei epilata si gresata a mutat suma din contul meu curent in contul cardului de credit, ca tot a gasit sold suficient, ca e mai bine asa, ca nu mai platesc dobanda. Rosu in fata ochilor, andrenalina piscatoare pe nas. Bai, doamna responsabila de cont – mataluta ai operat cu gheruta in conturile mele, fara acordul meu (nr. 1), eu vreau sa fac un OP prin Internet Banking si nu mai am sold suficient in contul meu curent, ca din ala de card de credit nu se poate (nr. 2), de ce naiba nu ai retras suma aia minima si a trebuit sa iei TOT soldul (nr. 3), din dobanda aia pe care ma inveti tu cum sa nu o platesc traiesti tu in fiecare luna (nr. 4). Mergeti la un bancomat si retrageti suma de pe cardul de credit. Fetita draga, n-are mama cum, ca de-aia si-a facut cont de Internet Banking, ca sa nu mearga la cea mai apropiata sucursala si sa va vada pe voi.

    Concluzia – conturi la BT inchise. Mutat la alta banca.

    • Printesa Urbana spune:

      Is that even legal? Poate cineva sa mute bani din conturile tale? Doamne fereste ce nesimtita, nu ai reclamat? Nu ai chemat politia?
      Mama, i-as calca in picioare pe nemernicii astia! Gata, imi tin banii acasa! Bine, asta daca reusesc sa ii scot de la ei intregi! Of.

      • cristina spune:

        nu cred ca e legal sa faca asta. cel mult, banca poate retrage din contul tau curent suma datorata platii cardului dar ATAT!

        am mai auzit de banci care spun ca atunci cand s-a creat contul ei primesc o semnatura electronica pe care o pot folosi oricand. asa suntem la „dispozitia” unui lucrator bancar care isi mai roptunjeste si el veniturile.

        de altfel, discutand cu doamna avocat vineri, am aflat de 3 cazuri pe care le are, in care lucratorul bancar si-a „insusit” banii din contul clientului. nu contul curent….ci conturi de depozit. asa ca n-ar fi rau sa verificati din cand in cand ca banutii apar in extras.

        • Printesa Urbana spune:

          Mda, am auzit ca la TRansilvania s-a intimplat asta de mai multe ori. Incerc sa nu dau in paranoia, dar ma gindesc, recunosc, ca se pot intimpla lucruri…

  • cristina spune:

    Dragele mele,

    nu trebuia sa va maritati sau puteati sa va maritati dar sa nu va schimbati numele. acum, sa nu va puna necuratul sa divortati si sa reveniti la numele de fata ca e cu atat mai rau!

    bancile….ele exista ca sa ia comisione, comisione comisione…pentru fiecare gest pe care-l facem. ca bine faceau pe vremuri cand tineau banii la saltea, ciorap, sutien ( dupa sex si stare).

    nu cred ca exista banca in romania despre care sa nu fi auzit cate ceva. poate si pentru ca in fiecare banca, cateodata, ai „noroc” sa dai peste o ….fiinta care nu intelege ca trebuie sa aiba grija de clientul de pe urma caruia primeste un salariu. eu, revolutionara, ma gandeam intr-o zi, ce-ar fi daca toti ne-am retrage banii din banci si am lucra cu cash….ce s-ar alege de domnisoarele cu unghii lungi care ne privesc de sus cand cerem o informatie, lamurire…

    asta a facut sa nu mai lucrez cu : bcr, brd, rzb, ing, alpha bank….transilvania, cyprus, pyreus n-am incercat…

    ah, cu unicredit am avut o experienta recenta….ma anunta ca nu au de unde lua banii de credit …ma uit in extras, lipsa 180 ron. explicatia…imi expira cardul si e comisionul pentru cel nou. eu, cu ceva experienta intreb…dar, de ce atat de mult…logic, nu stia, a ridicat din umeri si m-a trimis la banca unde am cont.
    eu nu am altceva de facut decat sa ma plimb pe la banci asa ca , sun….si aflu ca a fost o greseala dar oricum trebuie sa trec sa semnez o hartie ca sa-mi returneze banii….
    daca nu intrebam…ramaneam cu banutii luati!

    facem o revolutie??

  • Claudia spune:

    A, mai am o experienta interesanta si de la Bancpost, de data asta pe contul de firma.
    Asteptam niste bani (nici prea multi, nici prea putini, dar suficienti cat sa conteze si sa-i astept cu nerabdare) de la un client de peste mari si tari. M-anunta clientul ca a platit; verific conturile (toate: lei, euro, dolari) online; nimic. Pana la urma, merg la banca sa verific daca nu cumva e vreo problema cu online-ul, caci clientul imi arata dovada ca platise. Banii intrasera deja de o saptamana, dar nu erau in niciunul din conturile firmei, nici nu-i trimisese banca inapoi, ci undeva, pe acolo. Doamna functionara imi zice senina ca a doua zi urma sa-i trimita inapoi, ca s-a facut nu-stiu-ce ancheta pe motiv ca clientul nostru nu completase ca la carte formularul lor online de virament bancar (din lipsa de spatiu, duh!). Totusi, toate datele de identificare ale clientului si mai ales ale beneficiarului (noi) erau corecte si complete, chiar daca nu se incadrau in spatiile formularului lor de r…t. De retinut: 1. timp de o saptamana nu ne anuntase nimeni nimic! 2. retinusera banii numai ei stiu unde, ca nu erau nici in contul nostru, nici nu-i trimisesera inapoi. E misto sa poti manipula banii clientilor dupa bunul plac, timp in care acestia asteapta sa fie platiti. Finally, dupa un scandal monstru si jde declaratii + contracte si facturi atasate (ca de unde sunt banii si pentru ce, mai ceva ca la politie), s-a rezolvat. Banii veneau dintr-o banca tocmai din Malaezia, unde avea outsourcing clientul american, si trecusera prin nspe banci pana sa ajunga aici. Evident, daca se intorceau, trebuia reluat tot traseul + alte comisioane. Data fiind diferenta de fus orar, nici macar nu puteam discuta cu ei in timp util, sa rezolvam cumva problema. Dupa faza asta, am indraznit sa-i semnalez directoarei de marketing Bancp(r)ost episoadele in care o dadusera grav in bara – poate ii foloseste, zic, in naivitatea mea. Credeti ca a raspuns? Siiiiiiiigur… ca nu. 🙁

    • Printesa Urbana spune:

      :))) mda, nu e amuzant, dar cumva e, ca ne iau astia de prosti pe cheltuiala si nervii nostri. haz de necaz, deh.

  • Zu spune:

    BRD: caruia i-am spus acum n ani ca m-am casatorit si parea ca a inteles, ca doar mi-a schimbgat numele pe carduri… insa m-am trezit ca in BRD Net apar tot cu numele vechi. Wtf? Am sunat la banca, am aflat ca dap, ei mi-au schimbat numele in sistem si ca totul e ok dar entitatea BRD Net (care pare sa functioneze dupa alte reguli decat restul banicii BRD, de parca nu este tot banca aia), well, probabil ca nu a auzit de casatorii si schimbare de nume, asa ca nu pot decat sa IMI INCHID CONTUL de net si SA DESCHID ALTUL pe numele nou, contra cost, evident!!! Si musai pentru asta sa ma duc fix la sucursala unde l-am facut (Pta Victoriei), ce conteaza ca eu imi mutasem oficial toate operatiunile la sucursala de langa casa mea – trebuia sa inchid acolo contul si apoi sa ma duc la sucursala mea si sa il deschid pe cel nou. Asa ca, nope, nu am facut nicio modificare – daca pe ei nu ii deranjeaza ca am alt nume in sistem, eu zau daca sufar, cu siguranta nu suficient de tare incat sa mai si alerg tot orasul dupa alte hartii si sa mai si dau bani in plus.

    ING: la n ani de la casatorie am fost sa imi ridic noile carduri de la banca, acum cateva zile: in continuare unul este emis pe numele nou si unul pe numele vechi – nu inteleg de ce daca pentru un card ING a reusit sa inteleaga ca m-am casatorit si am alt nume, informatia nu s-a putut propaga prin desisurile calculatoarelor din sistemul lor si catre cel de-al doilea card.

    • Printesa Urbana spune:

      :)) Hm, eu cred ca li se intimpla ceva la ASE. Ceva le patrunde in creier si ii lobotomizeaza partial. Acum am impresia ca in industria asta a bancilor e numarul cel mai mare de prosti, de incompetenti, de miserupisti. And they are handling ALL of our money! Geez….

      • Zu spune:

        Cred ca nu sunt compatibili cu ideea de casatorie… uite ce de probleme apar la schimbarea de nume :D. Ai zice ca e o variabila pe care ar trebui sa o ia in calcul la infiintarea unui sistem bancar, after all oamenii se casatoresc de cand cerul si pamantul, nu cred ca e o surpriza majora cand apare o tanara doamna in banca si ii informeaza ca de acum are numele sotului, asa ca nu mi-e clar de unde derapajele astea, doar daca nu cumva bancile boicoteaza institutia casatoriei :D.

  • Evergreen spune:

    Mda, I know shit. Am avut si eu la Transilvania…

  • nusch spune:

    @Papusha: mdap, in Doro’ angajau fete aratoase, ca d-aia aveau si cafenea alaturea, sa iasa sa prdzinte oferta clientului :D. Acuma, depinde si despre ce oferta era vorba.

  • schtiel spune:

    Strans de gat ? neee , abia astept sa iasa ca in Grecia , am ochit cateva sucursale numai bune !

  • Bogdana spune:

    Tiriac. same shit ca si la tine, acum doi ani, aceeasi situatie de cacao, ramasa cu buzunarul gol, numai ca la ei, in caz ca nu stii, nu te poti duce decat la sucursala de unde ti-ai deschis contul sa ii ridici, nu poti face asta din orice sucursala (!!!). Pe vremea aia eram gravida in opt luni. Iar sucursala mea e in pantelimon.

    Dupa care, anul asta, cand avea bebe nici doua luni, si eu eram cu fundul in aceeasi situatie disperata, m-au tinut, doua ore (!!!) pentru ca nu l-au reemis pe acelasi card, cu acelasi numar ci au facut unul nou. Cum? Numai ei stiu. Cu conditii noi, cu tot tacamul. Dupa care a trebuit sa fac eu cerere (!!!) ca sa pot afla de ce mi-au facut card nou fara ca eu sa fac cerere pentru asa ceva. A stat unul a dat vreo opt telefoane, dupa care a venit alta, a dat si ea inca vreo trei telefoane. Dupa care colac peste pupaza, nu exista PIN-ul. Ca nu mai era acelasi PIN, ca doar era card nou. Iar da ala vreo doua telefoane, ca sa afle pana la urma ca era si PIN-ul intr-un plic, la ei acolo la sucursala.

    Deci Tiriac. Fugiti de ei ca de dracu. celalalt card e la Transilvania :)))) asa ca sunt intr-un mare bullshit, nu crezi ?

  • Alexandra U spune:

    Eu am pica pe BRD. I-as ucide daca as putea. Cred ca 2 luni am asteptat sa imi elibereze cardul de salariu….

    Am mai trecut si pe la BCR, ING si Tiriac. N-am avut probleme cu BCR SI ING, a fost ok totul, dar pentru BRD si Tiriac am urmatoarea urare: burn in hell!!!

    Imi dai emotii, printesa, la faza cu numele, sunt ferm convinsa ca si la mine o sa faca ditamai boacana….

  • Bogdana spune:

    NB: ca sa fie clar, ca am citit din nou si nici mie nu mi-a fost clar. Nu, nu sunt elefant, sa fiu insarcinata 22 de luni sau similar. Acu doi ani eram gravida cu un copil, anul asta am nascut altul.

    Printeso, eu stiu ca stii, dar nu tot poporul tau cititor stie asta si imi era ca (,) confuzez rau

    Si cred ca v-am luat pe toate, cu cardul nou emis fara cererea mea si cu faptul ca a trebuit sa fac cerere ca sa aflu de ce (ceea ce nici pana in ziua de azi nu am aflat) ca deh, ei nu pot sa miste nici un deget sa faca investigatii pana nu au aprobare de la mine (oauaaa) :))))

  • alina spune:

    Eu ii urasc oficial pe cei de la BCR!Nu are rost sa povestesc mai mult doar ca un cont se poate inchide doar in sucursala in care a fost deschis (adica pt mine sb si eu locuiesc la tm ) si nu pot intelege asta ,mai ales ca totul acum este stocat pe servere/calculator/internet,iar eu aveam nevoie urgenta sa inchid contul ca atunci cand cei la care sunt datoare 30 ani pentru apartament (Brd) sa nu ma gaseasca cu datorii si alte nebunii (datoriile reprezentand comisionul lor de intretinerea contului,cont si card ce nu l-am mai folosit de mai bine de 4 ani,deci va puteti imagina cat banet se adunase ca si datorie 🙁 )
    A fost un adevarat maraton-cosmar!Ii detest!

    • Andrada spune:

      si la BRD e la fel cu inchiderea contului la sucursala unde e deschis… mai mult chiar, dupa ce faci cererea dureaza O LUNA pana se inchide pe bune, timp in care trebuie sa le platesti in continuare comisioanele gigantice

      • alina spune:

        la ei nu am experimentat inca asa ceva si sper din inima nici sa nu o fac! 🙁
        aaa la ing ne tot suna sa mai folosim cardul ca altfel ne inchid contul :))) …

    • Baby spune:

      Eu la BCR mi-a inchis contul la o agentie din Bucuresti, desi contul fusese deschis in Focsani. Or fi avansat intre timp…cine stie…
      Si am ramas surprinsa ca nu mai bagasem in seama contul de vreun an-jumatate-doi…si ma gandeam ca sigur s-a strans ditamai comisionul de administrare (ca la BRD in vreo 3 luni deja avea minus 60lei…de unde si cat de mare poate fi un amarat comision de administrare nu stiu, si nici nu m-a mai interesant…am inchis urgent contul)…dar spre surpinderea mea a fost mai putin de 30 de lei…si am putut si sa inchid contul din Bucuresti, ceea ce a fost o maaare usurare pentru mine.

  • Alexandra spune:

    Am trecut si eu printr-o situatie din asta tragi-comica, mai putin comica, atunci cand, din stiam ca am. Dupa ce am apelat la ei, m-au anuntat linistiti ca mi-au blocat restul de bani, dar ei sunt acolo, doar ca nu ii pot folosi. Am incheiat cu promisiunea de a fi contactata cand se rezolva totul. Dupa o saptamana, am sunat tot eu si m-au anuntat ca nu mi-au deblocat banii pentru ca nu am cerut eu personal asta si ca termenul de rezolvare este de 30 de zile, cam lucratoare 🙂
    Peste o saptamana, am descoperit singura ca banii fusesera deblocati, dar de discutat telefonic cu domnisoarele suparate pe mine pentru greselile lor, nu am avut placerea de atunci 🙂

  • cristina spune:

    am ajuns acasa si cum doarme anaid ( gargarita mea de 8 luni, maine!) am citit tot ce s-a scris pana acum. cred ca nu avem solutie, nu-i banca care sa nu fi facut probleme!

  • musetel spune:

    BRD – am avut si eu un cont la ei, cont pe pe care l-am inchis. Cum in baza lor de date figurez cu datele din C.I. avuta acum o suta de ani, nu pot sa fac niciun fel de operatiuni la ei (nici macar schimb valutar) pt. ca nu corespund datele actuale cu cele din baza de date. Iar ca sa le actualizez, tr sa merg, nici mai aproape, nici mai departe, decat la BRD Otopeni (eu stau in Berceni si am o sucursala BRD la 100 m de blocul meu).
    BANCPOST – a trebuit sa fac 7 drumuri pentru o actualizare de date, necesara pt. a primi extrasul de cont. Ma cunostea nenea de la ghiseu….
    – Cum, inca nu ati trimit extrasul?
    – Nuuuuuuuu!!!!
    – Vaiiiiiii….. Sa completam din nou formularul de actualizare a datelor, probabil l-au pierdut colegii din sediul central…
    Din fericire, a saptea oara a fost cu noroc (cred ca le-a fost frica sa nu nasc de nervi, acolo, ca eram pe ultima suta de metri cu sarcina si ma tot duceam saptamanal sa-i trag de maneca).
    Tot legat de BANCPOST, cred ca e singura banca fara program la sfarsit de saptamana si la care nu poti afla nimic apeland la serviciul telefonic destinat relatiilor cu clientii 🙁

  • Andreea spune:

    Vai cum am uitat sa mentionez City Bank! Au ai mei la ei un credit de nevoie personale si „au posibilitatea” sa verifice online ce si cum au cheltuit. Sufletul! De cateva luni de cand au creditul nici acum nu merge minunatia. A dat mama telefoane peste telefoane, mailuri, dar degeaba:D

  • lumi spune:

    cum am cont si la bcr si la transilvania, am pus-o! cu transilvania nu am avut prea multe probleme, am dat si eu de functionare d-astea de imi venea sa le dau cu biroul la care faceau plaja in cap, dar mi-am zis ca nu merita, la o adica, sa ma aleg cu probleme. am blagoslovit-o in gand de toate alea si am trecut mai departe. la bcr am inchis un cont si peste cateva luni am avut surpriza sa constat ca nu il inchisesera, asa ca alti bani si alta distractie, dar acum am pastrat pana la ultima hartiuta si daca iar nu l-au inchis, ii chilaresc. cu brd nu am lucrat prea mult, am luat ceva in rate prin brd finance, care mi-au trimis scrisoare acasa ca le sunt datoare 4 ron(!!!!) desi la ultima rata am intrebat-o pe tipa de la ghiseul brd de 10 ori pe putin daca asta e tot, mai trebuie ceva, sigur am lichidat, samd. cand am primit scrisoarea i-am sunat la minunatul lor call-center si mai s-o bat pe tipa cu care am vorbit. era o greseala de-a lor, bineinteles!

  • Hi hi 🙂 Foarte amuzant by the way. Dar bineintels nu este de ras.

    Din pacate nu pot da sfaturi si tipuri despre banci si conturi. Singura mea experienta cu o banca din Ro a fost acum 10 ani sau chiar mai mult cand am deschis (si 3 luni mai tarziu) am inchis un cont de valuta, sau cam asa. Cred ca era Bancpost. Cred, dar poate sa fii fost si CEC 🙂

    Dar experiente cu pinuri uitate si carduri demagnetizate am o gramada. Dar raman pasiva…ca de, banisorii se afla sub patul pisicii 🙂

    Apropo. Saptamana viitoare sunt si eu la Bon Jovi. Deabia astept, ca de mult este de cand ii incrustam numele pe bancile scolii.

    Mult noroc cu bancile in continuare 😉

  • Te mira ce ai patit astazi la banca?Hai sa-ti spun eu o faza si mai dura, eram la politie, inmatriculam o masina, ma asez la coada, dupa doua ore ajung la ghiseu, acolo se uita peste acte si imi spune ca imi lipses niste semnaturi.Ma duc rezolv problema, ma asez din nou la coada, dupa inca doua ore ajung iar la ghiseu, se uita din nou peste acte, bvo, sunt ok, sa vin peste o saptamana sa iau talonul.Asta e vizita numarul 1

    Vin dupa o saptamana, ma duc la alt ghiseu sa ridic.Zic buna ziua, am venit sa iau talonul pe numele x, se uita, scoate un dosar cu acte si spune, nu v-am facut talonul, va lipsea un act.poftiti actele , reveniti cand aveti tot.I-am injurat de mama si de tata de frati si de surori, politisti politisti, dar daca sunt idioti trebuie sa le spui, faceau ochi mari la mine si mai mai sa zica ceva.Am plecat.
    Asta a fost vizita doi

    Am rezolvat si cu actul care lipsea(act de care habar n-aveam ca trebuie, cine naiba sa stie ca s-a schimbat legea, ei nu afisasera nimic) stau iar la coada, de data asta doar o ora, sa revin dupa doua , trei zile, pentru o dovada de talon, talonul urma sa-l primesc in doua saptamani.
    Vizita numarul trei

    Vin dupa cateva zile, iau dovada, plec acasa
    Vizita numarul patru

    Dupa doua saptamani, cu inima mica, ma duc la ghiseu spun numele si astept.Se intoarce cu talonul si simt cum imi bubuie inima in piept, in sfarsit dupa 3 saptamani il am .
    Asta a fost vizita numarul 5.

    Mi-am facut calculele, costurile pentru plimbarea asta m-au dus aproape jumatate din pretul talonului, 5 zile pierdute in care n-am muncit, nervi,etc.

    E Romania, si asta ne mananca zilele

    Ps: afara asta se face online si nu dureaza mai mult de 15 min, la orice ora si in orice zi, iar talonul il primesti prin posta.

    • Zazuza spune:

      nu vreau sa te oftic, vreau doar sa iti dau dreptate cu ps-ul, ba, mai mult, in Austria primesti si numarul pe loc (cel putin pentru motociclete, cu astea am experienta :D, dar cred ca si pentru auto e la fel)

  • Zazuza spune:

    deci transilveinia sucks! aveam si io cont la ei pana sa imi iau zborul de tot si cand mi-am schimbat buletinul mi-am acutalizat datele la una dintre filiale unde aveam unul dintre conturi. cand ma duc la alta filiala canci ma scuzati actualizare. ca nu le comunica sistemu. si ca nu, nu va putem da banii. pai banii mei, AI MEI? racnete si isterii, ca io nu-s politicoasa cand vine vorba de proprietatea mea, spume, chemat manageru, primit banii. dar cu costul timpului si nervilor mei. deci trensilveinia SUCKS! parerea mea.

  • Ihrielle spune:

    Haha, culmea ca si in cazul meu tot Banca Transilvania este „mama lor” (‘ mama lor de nesimtiti, incompetenti, pleava ASE-ului). Mie mi-au „pierdut” de doua ori consecutiv cererea pentru online banking, mi-au pierdut cardul reinnoit si m-au pus pe drumuri (cu stat la cozi, depus cereri si tot tacamul) pentru a recupera niste bani blocati abuziv. La momentul in care am facut eu ultima accesare, pe site-ul lor orarul agentiilor nu era actualizat (scria ca-s deschise pana la 18.30, in loc de 17.00), angajatii nu cunosc produsele bancii, casierele se misca precum ochii-n capul mortului. Ce mai, la BT e magic!

  • Ikemaua spune:

    Din experienta mea: Bancpost aproape OK serviciile, dar si aproape OK interent bankingul (muuult mai bun ca BCR) desi imi posteaza cam tarziu, dupa cum au chef, detaliile tranzactiilor de pe card. BRD – oribil (mai ales angajatele de la BRD-ul fost Romarta Copiilor fost Benetton; BCR – comunisti prafuiti si plini de ei absolut degeaba.

    Nu am avut timp sa citesc totul mai sus, ING pare OK, nu?

  • Dianora spune:

    Banca care m-a mulțumit până acum este ING. Din fericire la ei totul s-a rezolvat rapid, fără bătăi de cap în plus.

    Dar BCR și BRD sunt niște monstruozități. Mai ales cu BCR-ul am avut o sumedenie de probleme, eu fiind plecată cu Erasmus în Bulgaria. Și cei la Unibuc, de la biroul Erasmus ne-au obligat să facem carduri la BCR că așa aveau ei contractul. Și totul bine și frumos până în primul weekend din Octombrie, când ajung la un bancomat din Autogara din Sofia, încercând să scot bani de bilet. Primul bancomat îmi scuipă cardul afară, ok merg la al 2-lea care din nou îmi refuză cardul. Din păcate nu mai țin minte mesajul afișat, dar era vorba despre card că nu e ok (nu era ceva de genul tranzacție eșuată). Încerc apoi și la al 3-lea bancomat de acolo. Nimic! Niciun bancomat nu putea sa-mi citească cardul. Așa că pun mâna și sun la serviciul carduri. După ce mă plimbă de la unul la altul.. ajung la *nenea* care trebuie. El mă ține la telefon 10 minute ca apoi să-mi spună că la ei în sistem nu este nicio problemă și că apare că acest mirific card este în perfectă funcționare! Moment în care s-a dezlănțuit iadul. Cred că jumate de oră am stat cu el la telefon și în final am început să ameninț ăentru că mă lăsau fără bani la dracu în praznic. Ei bine, la nici o oră după conversația cu amenințări, cardul meu a mers.

    Problema este că în fiecare lună am pățit asta, și trebuia să sun pe banii mei, în roaming și să stau min 15 min la telefon ca să meargă cardul. Ei mereu ziceau că e ok, dar niciodată nu îți revenea de la sine până nu îi sunam.

  • Nic spune:

    Stimata printesa urbana, cine e de vina ca te-ai trezit cu cardul expirat? In luna in care expira, cardul nou te asteapta cumintel la banca sa il ridici. Daca ai intarziat mai mult de o luna, cred ca puteai sa mai astepti 7 zile pentru re-emitere…

    Foamea, setea si lipsa de carburant am luat-o ca pe o metafora. Daca erai intr-adevar in criza mare de lichiditati, de ce nu te-ai dus cu buletinul in mana la caseria bancii? Ridicai numerar direct din contul atasat cardului.

    Per ansamblu sunt si eu nemultumit de bancile din Romania. Si am avut de a face cu cateva in ultimii 10-15 ani. Dar Banca Transilvania mi s-a parut acceptabila, comparativ cu altele.

  • loredana spune:

    Am citit cu atentie cam tot ce s-a publicat.
    In Romania sistemul e f birocratic se fac f multe abuzuri. Credite cu dobanzi exagerate muritorilor de foame pt big numbers credite agevolate fara acoperire etc… Cate Caritasuri Banca religiilor, FNI….
    Sunt de 9 ani in italia si am un cont unde depun salariul. Banca iti garanteaza o anumita suma depusa deci piti avea mai multe conturi.
    Serviciile bancare sunt f rapide. Cu putini functionari. In filiala mea BNL Paribas un singur functionar un director si maxim 3 consulenti financiari. Localitatea ar avea cam 25000 persoane si sunt cam 3-4 banci aici cu respectivele filiale.
    Credite si finantieri dau in functie de venit si vari garantii. Nu la sentiment…
    Primesc noul card prin posta doar codul il ridic la banca.
    Fac totul electronic deci nu platesc abonament lunar. Pt virament bancar in romania platesc 1 eur pt operazione.
    Consulentii lor financiari sunt sinceri eu am avut un castig din investitiile facute in produsele bancare am investit in produse bancare prudente avand acel randament de circa 3-5 %.
    Data economia mondiala si speculatiile bancare plus randament mic banca vreau sa investesc in imobiliar si sa inchiriez cu 600 euro lunar. Investitia intr-un apartament nou la bologna ar fi cam 160000 euro. In 10 ani as recupera 72000 euro circa jumate din suma. Date le conditionii speculative inflatie neacoperita etc… cred ca e cel mai bun lucru, mi-ar asigura o pensie suplimentara la batranete.
    Banii la saltea sunt periculos de tinut. Emisie de moneda noua sau hotii… ar fi de considerat… In terenuri ar fi bine de investit doar ca nu obti un venit imediat ci peste 10-20 ani… In zona unde am casa terenul s-a scumpit de circa 10 ori in doar 15 ani circa.
    Partea cu terenul sau imobilele proprietate sunt impozitele f mari… pt casa mea de 250 m2 am platit 800 eur impozit (IMU)…
    Ar mai fi posibil sa iti faci o afacere dar sunt o gramada de firme care dau faliment… Trebuie sa sti ce sa faci. Eu am salariu bun si nu am stresul angajatilor plati de facut etc…

  • loredana spune:

    As vrea sa mai adaug ca se pot face asigurari pt o suma nu prea mare in cazul iti cloneaza cardul furtsau altceva banca iti garanteaza suma depusa.
    Cei de la banca transilvania au fost f draguti. Am avut cont la ei din 2000. Doar ca am avut dobanzi f mici pt contul in valuta de circa 3000 euro. Anul trecut am lichidat contul caci nu mai revin in tara si nu mai am nevoie. Am luat banii cash. Stiu ca taxele au fost maricele pt luchidare depozit. Exagerata treaba dar asta e.
    Fiind cetatean italian au avut pb. cu sistemul lor electronic tampit. Parca eram singurul cetatean strain care lichideaza un amarat de cont. Aveam pasaport italian si codicii nu se potriveau etc… A trebuit sa merg de doua ori la banca si mereu acelasi cantec. A doua oara tipa s-a descurcat sa manevreze sistemul lor informatic tampit. Macar a fost dragutza si eu rabdatoare….
    Ce sa zic la noi e totul infinit de complicat.
    In Italia un singur functionar la ghiseu se ocupa de tot ce tine de acte certificate de nastere, certificate de casatorie doc. pt alocatii, rezidente; relatii cu publicul extrem de variate etc… Mai exact tit ce tine de primaria unui orasel de 25000 persoane. Am obtinut de ex cartea de identitate in 10 minute prezentand 3 poze un timbru si buletinul vechi… Datele le-a gasit pe server si fara alte documente in maxim 10 minute am obtinut totul… Am platit maxim 6-7 euro timbrul cumparat la tabacheria de langa primarie…

  • loredana spune:

    Scuze pt erori. Scriu cu smartphone si nu vad bine literele…. In plus am scrus la repezeala fiind neatenta la corectitudinea scrisului.
    In orice caz treaba merge cam rau in Italia din cauza globalizarii se transfera fabricile in tari cu manodopera minima… Pe fondul crizei se fac prea multe speculatii. Nu mai ai siguranta in nimik…
    Nu mai vorbesc de politicieni corupti. In Sud Italia de ex. e jale. Am noroc ca aici unde sunt gasesti mai usor job. In plus nu ai nevoie de pile ca in Romania. Mie mi-au crescut salariul pe timp de criza cu 50% si vreau sa le mai cer data responsabilitatea pe care o am. Aici pregatirea si experienta iti e recunoscuta nu ca in Romania cand imi spuneau in fatza ca la interviu se prezinta cu fusta mulata sau plicul cu bani sau cu recomandarea vreunui director… Asta in conditiile in care mi-am tocit coatele pt 60 examene si eram printre primii 2 cu bursa aia prapadita de merit…

  • Suna la 021/9615 pentru a beneficia de Consiliere si Consultanta in domeniul financiar bancar, cu titlu GRATUIT ! – un proiect initiat de InfoCons in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei
    Consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru consiliere, consultanta sau sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit.

    Totodata, Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar – bancar ofera cetatenilor informatiile necesare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care acestia doresc sa le achizitioneze, pasii pe care trebuie sa ii urmeze in vederea solutionarii pe cale amiabila a disputelor ivite intre acestia si institutiile financiar-bancare si consultanta necesara rezolvarii problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit.

  • Florin spune:

    Buna ziua, pentru a putea vedea detaliat miscarile din cont trebuie sa dati aici:
    CONTURILE MELE ↓↓↓↓
    Cautare tranzactii ↓↓↓↓ (Puneti ce perioada vreti)
    SI AICI TREBUIE SA VA ARATE DETALIAT TOATE TRANZACTIILE.

    De exemplu, am fost dupa card, dupa o saptamana dupa ce am deschis contul si l-am cerut, si inca nu venise. M-am dus la ghiseu sa scot numerar 60 LEI si, acasa, cand m-am uitat pe Internet Banking ca sa vad daca mi-a luat vreun comision, ma trezect ca imi lipseste 3,5 LEI, ceea ce cred eu ca este inadmisibil, pentru ca ar trebui ca sa nu-ti bage niciun comision daca ridici de la ghiseu de la aceeasi banca. In fine, deci acum stiti toti unde sa va uitati pentru miscarile detaliate.

  • elena spune:

    Azi 12 05 2014,au intrat pensiile, la Banca Transilvania?

  • Andreea spune:

    Daca poti sa crezi, se intampla la fel si in zilele noastre….De 3 ani nu ma mai cheama la fel, dar ei coninua sa emita cardurile mele pe vechiul nume…nice, nu?? Si trebuie obligatoriu sa merg acolo sa fac cerere…si apoi sa merg iarasi sa il ridic pe cel bun…super tara in care traim si respectul fata de client!!!

    • Claudia David spune:

      :)) am patit aceeasi chestie! E a doua oara cand mi se emite cardul cu numele gresit (sunt casatorita de 5 ani). Chestia faina e ca m-am dus dupa ce m-am casatorit cu certificatul, bulwtinul cu numele si domiciliul nou sa imi schimbe datele, si ghici ce?! Tot asa a fost! Sunt imbecili! sau mai bine zis niste imbecile pentru ca toate is niste toante/pitzipoance cu botox in bot is machiate excesiv. Ma rog, voi schimba tara de tot, cu tot cu familie, si atunci nu voi mai avea de-a face cu nici una din bancile minunate.

  • Anca spune:

    Si in 2015 se intampla acelasi lucru, este incredibil. Eu m-am casatorit in sept. 2014 si recunosc ca de abia in ianuarie am reusit sa-mi fac drum la agentia la care am deschis contul ca sa duc actele necesare actualizarii datelor. Si intreb daca mi se schimba si cardul tot atunci. Doamna de acolo imi zice ca nu, ca oricum imi expira cardul in aprilie si ca nu e nevoie, mi-l vor emite atunci pe numele cel nou. Merg eu ca o floricica sa-mi ridic cardul si, supriza, mi l-au emis pe numele vechi, desi eu am facut tot ce era omeneste posibil sa-mi actualizez datele cu 3 luni inainte de expirarea cardului. Ca sa nu mai spun ca agentia respectiva nu mai lucreaza sambata si efectiv nu aveam cum sa mai ajung acolo sa-l ridic. Am cerut sa mi-l trimita la o agentie unde se lucreaza sambata. Oare se poate face o reclamatie undeva? Adica nu este normal ca pe timpul si banii nostri sa-si bata joc de noi. Nu inteleg ce sistem informatic au, nu comunica intre ele directia emiteri carduri cu directia nu stiu care?

  • Rocker spune:

    Bancile sunt pline de angajati idioti. Au angajati niste oameni prosti, prosti, prosti.

    O data trebuia sa imi trimita cineva din afara niste euro, si eu aveam deja cont in euro la CEC, asa ca hotaram noi sa mi-i trimita in contul meu de la CEC.
    Pentru ca tot aveam treaba la CEC, merg eu la ei, si dupa ce rezolv ce aveam de rezolvat, le cer sa imi spuna codul SWIFT al contului meu. Codul SWIFT este absolut necesar pentru un transfer de la o banca dintr-o anumita tara la o alta banca din alta tara.
    Tipa de la consiliere clienti cu care discutam la biroul ei imi spune ca este acelasi cu codul contului meu IBAN, acela pe care il am pe extrasul de cont….
    O alta consiliera de la biroul lipit de biroul consilierei cu care vorbeam, si care auzise discutia, ii spune ca nu e doar atata si ca mai trebuie adaugat ceva, si ii mai spune ce, drept care consiliera mea ia repede o coala de hartie si imi scrie cu pixul pe foaie ce retinuse ea de la colega ei:

    CECROBU plus condul IBAN al contului meu.

    Plec eu de acolo si merg acasa sa trimit pe e-mail informatiile, dar nu eram in sinea mea multumit cu informatia aceea scrisa cu pixul dupa ceea ce auzise, sau i se paruse ca aude, consiliera respectiva. Drept pentru care, inainte de a scrie e-mailul, dau o cautare pe google dupa „cod SWIFT CEC BANK”.

    Ei bine codul SWIFT al bancii CEC BANK nu era:

    CECROBU cum primisem scris de la banca, ci:
    CECEROBU

    Codul corect avea un E in plus.

    Presupun ca vine de la o standardizare gen
    CEC (banca) E (Europa) RO (Romania) BU (Bucuresti).

    E mai putin important de la ce vine codul, mai important este faptul ca mi se pare inadmisibil ca cineva care lucreaza la o banca sa nu aiba habar despre codul SWIFT al bancii la care lucreaza. Si mai mult, sa dea informatii total gresite clientilor.
    Si mai rau este si faptul ca acea consiliera avea vreo 50 – 60 de ani. Daca ar fi fost vreo domnisoara la vreo 20 de ani, ca sa zici ca ar fi fost si ea angajata doar de vreo 2-3 saptamani si inca nu a invatat toate detaliile meseriei, ar fi fost scuzabil. Dar pentru cineva care probabil ca lucreaza in domeniul bancar de ani si ani de zile si nu stie nici macar atata lucru, nu este scuzabil deloc.

  • Nico spune:

    Eu vă mai zic să nu plecați din țară cu cont la Transilvania. Prietenul meu a plecat la facultate în Scoția și când a venit, lefter, că, deh, student, bazat pe cele câteva sute de lei din cont, ia-i de unde nu-s. I-au închis contul cu bani în el și i-au făcut dispăruți (vreo 500 de lei)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *