Cele mai faine 5 hoteluri din lume

Pentru că azi e prima zi de lucru, cred că e imperios necesar ca înainte de orice raport, ședință sau excel, imaginația noastră să ia avionul cinci minute către destinații colorate. Ca să nu ne explodeze capul de tristețe. Și pentru că sînt neieșită din țară de mai bine de doi ani (Bulgaria nu se pune), pentru că prea brusc am trecut de la patru destinații pe an la niciuna, zilele astea am tot scormonit internetul în căutare de locuri faine pentru viitorul (apropiat, sper eu) în care vom zburda din nou pe meleaguri străine, de data asta cu căpriță blondă cu tot.

Imaginația mea face plajă deja. Iată și unde mai exact. Cred că toți și mai ales toate merităm să ajungem în locurile de mai jos, care-ar fi, să zicem, top 5 cele mai tari hoteluri din toată lumea! M-am interesat și de prețuri, ca să stați liniștiți! 🙂

Hotelul Dusit Thani din Maldive

dusit

dusit3

Thailanda. Știm deja cît e de fain acolo, avem cu toții cunoscuți care rup plajele în două în ultimii ani. Plaje cu nisip alb, o lagună turcoaz, 100 de vile și bungalouri la care ajungi în 10 minute cu șalupa de la aeroportul din Baa Atoll. Există desigur și un spa amplasat într-o peșteră construită din cocotieri.

dusit4

dusit5

dusit6

dusit7

Tariful e de 1100 dolari/noapte.

Mai multe despre hotel pe site-ul oficial, aici.

Capella Lodge, Lord Howe Island, Australia

capella

Amplasat chiar deasupra lagunei de culoarea unei pietre prețioase, Capella Lodge este singurul hotel ce oferă o priveliște completă asupra oceanului și munților din jur.

capella2

capella7

Prețul pe noapte este între 1500 și 3000 de dolari pe cameră, în funcție de tipul de apartament ales.

Jade Mountain Resort, St. Lucia, Caraibe

jade mountain

jade

Architectul-patron a construit hotelul în armonie perfectă cu natura. Interesant e că aici nu există telefoane, radio sau TV. Accesul la intenet e permis doar la cerere.

jade2

jade3

_MG_4253

Un sanctuar pentru un cuplu (sorry, Sofia, va trebui să dormi pe hol) costă cam 1.000 de dolari pe noapte.

Andronis Boutique Hotel, Santorini, Greece

andronis

andronis4

Cu vedere la raterul vulcanic al insulei, acesta e cel mai luxos hotel de la Mediterană. Aud că apusurile sînt spectaculoase aici, unii spun că ar fi cele mai frumoase apusuri din lume. Hotelul se află în orășelul Oia, aproape de Santorini, unde e aeroport.

andronis2

Nu am găsit tarifele, pare ocupat tot pînă la finele anului viitor, mă întreb de ce… 🙂

Hotel Villa Honegg, Ennetburgen, Elveția

honegg

honegg2

Construit în 1905, renovat complet în 2011.

honegg3

honegg4

honegg5

honegg6

Apartamentul cel mai cu moț costă 1.300 de franci elvețieni pe noapte.

Site oficial

Așa. Eu aș începe cu Caraibe, dar n-aș spune nu nici unui apus la Andronis, în Grecia. Poate chiar la vară? Deh, întotdeauna mi s-a spus că exagerez cu visatul. Dar dacă stau să mă gîndesc cîți bani n-am cheltuit în anii ăștia stînd acasă, parcă mi se pare absolut obligatoriu să bifez curînd ceva din lista asta. Bine, nici că mergem la Barcelona la concert Depeche Mode săptămîna viitoare nu-i de neglijat…

Perfect, acum hai, la treabă, că nu ne plătesc șefii să bălim la poze fotoșopate!

Printesa Urbana

Scriu de cînd mă știu. Scriu și cît mă joc cu copiii, și sub duș, și în somn scriu. Scriu despre mine pentru mine. Și sper că ce scriu pentru mine să fie de folos și altora. Unii s-au născut să cînte, alții să facă poezii sau să frămînte pîine. Eu m-am născut să scriu declarații de dragoste copiilor mei și vieții noastre pline.

Articole: 4182

29 comentarii

1. Eu mă mulţumesc să visez la un studio micuţ în Thassos…şi deja mă simt în paradis. Că nu ştiu cum se face, dar când se pune EL în faţa mea, parcă nici nu-mi mai pasă dacă panorama din spate e a Caraibelor sau a unei taverne greceşti cu miros de feta la grătar. Parol!

• Hm eu nu prea mai vreau in Thassos. Prea mult mi-a plăcut prima oară (2004), prea puțin ultima oară (2011). O să mai mergem în Grecia, dar nu în Thassos.

• Sper să nu am aceeaşi părere după al doilea sejur în Thassos. De curiozitate, în ce parte a insulei aţi fost de nu v-a mai plăcut în 2011? 🙁 Eu rămân fană Pefkari şi San Antonio.

• Am stat in Skala Potamia, dar am facut plaja in fiecare zi in alta parte, am mincat peste tot, ne-am miscat mult. S-a schimbat mult, de la meniul restaurantelor (unde nu mai gasesti deloc calamar sau creveti proaspeti, doar dorada si inca niste banali d-astia), la liniste (care nu mai e), la aglomeratie si mizerie (care nu erau, acum sint) si la preturi (care au crescut nejustificat).

• Poate am avut noroc, dar nu am găsit nimic din toate astea. Adică liniştea ne-a fost tulburată doar la Paradise şi la Marble (la care am mers doar pentru că…habar nu am de ce am mers, iar îmi aduc aminte de pana pe care am făcut-o!). De mâncat, am mâncat şi calamar şi creveţi (mai ales creveti pentru că sunt preferaţii mei), într-adevăr, mai mult în Potos, dar şi în Skala Potamia o dată. Iar preţurile…nu am fost în 2004, nu ştiu ce să zic, dar noi am tras linie la final şi cred că am ieşit ok. Singura prostie pe care am făcut-o a fost că am luat cazare + DP. Proastă decizie. Dar anul ăsta avem de gând să mergem mai multe familii, la Elsa Haus, lângă San Antonio (care e cea mai liniştită şi frumoasă plajă), doar cazare. Nu urî Thassos-ul…undeva în „sufletul” lui şi-a păstrat frumuseţea!

• Ah, nu-l urasc deloc, doamne fere, dar cred ca there is more to Greece than Thassos si am de cind sa descopar exact ce!

• Si la mine tot Thassos a fost prima iesire in grecia in 2010 si mi-a placut asa de mult, tot in Skala Potamia am stat dar la fel ne-am plimbat la mai multe plaje. exact cum zici tu Ioana, parca nu as vrea sa mai merg sa nu imi stric imaginea care mi-a ramas in minte de atunci… anul asta as incerca Sithonia in Halkidiki, dar nu as zice pas la nici unul din hotelurile postate de tine 😀

2. Nici noi nu am mai plecat de mult din cauze bebelusesti.Poate faci un articol cu locatii din Romania bune pentru mers cu bebelusii(cu ajutorul mamicilor,bineinteles).Eu visez la Machu Picchu dar cred ca o sa mai dureze ceva.Si sa visezi e foarte frumos…si uneori suficient 🙂

• Salut!

Eu n-am copii, așa ca s-ar putea sa iau toata povestea cu progeniturile mult prea ușor. Cu toate astea, compar fără sa vreau familii cu copii mici si nu pot înțelege de ce romanii considera ca excursiile in străinătate sunt deja un subiect tabu, pe când nemtii își fac copilul( sugar) pachet, il urca in mașina/avion si pleacă 2-3 saptamâni in concediu la sute de km de casa.

• pai uite, la noi a fost f simplu cit a fost sofia mica: aveam atit de multe bagaje ca umpleam o masina, iar ea sta in masina cam maximum 4 ore. de unde rezulta distanta de casa de mac 300 de km. acum ca a mai crescut, are nevoie de mult mai putine lucruri, deci putem lua avionul, deci practic putem ajunge muuult mai departe.
      dar na, sint si parinti mai flower power (si romani) care calatoresc cu copii foarte mici foarte departe. doar ca eu nu-s dintre ei. 🙂

• Daca si eu sunt flower power….
      Grecia nu e pt oameni cu „atasamente” sub 10 ani. Parerea mea. Grecia trebuie admirata in cuplu, asa romantic.

3. Eu nasc in martie si deja mi-am luat adio de la calatorii pentru anul acesta :). Am descoperit insa o metoda frumoasa de a calatori virtual – prin cartile cuiva :). „Trei saptamani in Himalaya” de Marian Chivu m-a facut sa ma simt mai aproape de implinirea visului meu.

• Nadia (tot te cheama ca pe fie-mea de va veni cu o luna inaintea puradelului tau), de ce sa iti iei adio de la calatorii. Noi ne-am planificat deja in august o iesire cu junioarea, acolo unde am ‘planificat-o’. Sper sa ne iasa smecheria. Va avea vreo 6 luni, teoretic ar merge. Practic vedem noi 😀

• As fi numit-o si eu Nadia pe fetita mea, daca era fetita :D. E baiat, inca n-are un nume batut in cuie, iar pe mine ma cheama Natalia de fapt :).
      In alta ordine de idei, si mie imi place sa fac planuri de calatorie, chiar foarte mult, insa nu stiu cum va fi. Nu ma tem ca s-ar putea intampla lucruri urate care sa-mi strice planurile, dar daca e super-mega energic/agitat copilul, ce ma fac?
      Am zis ca-mi iau adio de la calatorii, dar acum abia astept sa se nasca sa vad cum e cu copii, si sa ma apuc de planuri :D.

4. Printesa, nu stiu in ce domeniu activezi dar imi dau demisia maine daca ai un loc si pentru mine. Nici eu n-am plecat nicaieri in ultimii 3 ani – nici afara, nici in tara, nici in Bulgaria – si tot nu-mi permit 1000 de euro pe noapte. Nici daca dau in rate sejurul… Ah, stai, mint. Am fost de doua ori in cate un week-end la Sibiu si o data la Bran, la niste conferinte in scop de serviciu. Se pune?
    Fain la Depeche Mode… si am auzit ca e faina si Barcelona!
    Sa va distrati minunat!
    Si asteptam cu drag pozele din Maldive… Si asa am salivat pe paginile Raduleascai si amicei ei Dana care se bronzau de Craciun. Really need a new one, ca sigur tu n-o sa ne faci pe toti sa ne simtim ultimii oameni de pe pamant.

Te pup! La multi ani!

5. He he,noi suntem mai flower power,strumful are o gentuta mica de voiaj iar noi una ceva mai mare si asa plecam in concedii.Am fost la munte cand avea odorul 3 luni,8 luni si 9 luni si la socrii in galati,pe la bacau la tara,la bucuresti fara numar…pentru februarie planuim o vacanta in afara granitelor,va avea 11 luni.

• Ei, asa prin tara si pe la bunici am calatorit si noi, de cind avea Sofia 2 luni, dar pe alea nu le pun la vacante. Vacanta e aia unde stai 10 zile la hotel si maninci pe unde apuci si vizitezi chestii sau faci plaja si baie.

6. Dacă împarte cineva cu mine câștigul la loto…promit că aleg una dintre destinațiile astea.
    Ce-i frumos…costă şi costă prea mult pentru buzunarul meu. Pot rămâne la spălat la vase?

7. Printeso, noi am fost in luna de miere langa Cancun, Playa del Carmen.
    14 zile, ori nimic. a fost cea mai frumoasa calatorie, vacanta, leneveala, mare, nisip, etc.
    cele mai cele 🙂
    oricum, daca alegi o destinatie din asta, sa mergi doar pe 7 zile e aproape prostie, o zi oricum esti varza dupa atata drum, asa ca daca e bal, bal sa fie.
    Locurile exotice nu sunt exotice degeaba, sunt altfel de experiente 🙂

8. Eu nu am avut niciodata fantezii din astea, ca stiu ca ar trebui sa ma dea banii nasol de tot din apartament, sa accept asemenea tarife. Mai ales ca noua nu prea ne place sa ‘iesim’ sub 14-15 zile si astea deja ne duc la niste scoruri uriase. Daca as avea bani de ‘ars’ asa, mi-as lua casa undeva pe coasta dalmata si mi-as baga picioarele 😀

Noi suntem mai modesti, ramanem la cele 2 saptamani ‘traditionale’ la fratii croati, anul asta prima data cu junioarea. Inca nu putem da prea multe detalii despre ea, se naste peste o luna.

9. Offtopic, asa, pot sa ma laud si eu? Am ajuns la zi cu cititul bloguluui! Desi pentru mine e trist daca n-o sa te-apuci de acum sa scrii cate 20-30 de posturi pe zi…
    Gata, sunt fana declarata!