PR-ul are nevoie promovare

PR-ul are o imagine extrem de proasta, poate din acelasi motiv pentru care cizmarul are ghetele rupte. Eu cred ca motivul pentru care activitatea de Relatii Publice are o imagine atat de proasta e ca lumea nu intelege prea bine ce inseamna PR de fapt.

Si daca stau sa ma gandesc bine… Care sunt mai singurele personaje care fac PR prin filmele americane? O avem pe Samantha din “Sex and the City”, care o data pe luna coordoneaza un eveniment glamour si in rest doar apare la petreceri, e cunoscuta de mai toti locuitorii New-Yorkului si face sex cu absolut toti barbatii care-i ies in cale. Il mai avem pe Billy Joel in “America’s Sweethearts”, care incearca sa ascunda de ochii presei probleme afective ale unui cuplu de actori celebri, si pe Jack Lemon, in “Days of wine and roses” (1962), un director de PR alcoolic, complet rupt de realitate. Pai cu asa eroi, cum sa-si doreasca de mici copiii sa devina specialisti in PR? “Da, eu cand o sa fiu mare o sa ma fac Director de PR, sa beau alcool si sa fac sex toata ziua, si in timpul care-mi mai ramane, sa zic la microfon niste minciuni dragutze despre nenea care ma plateste”.

Si cu toate astea, fara PR, putine vedete, partide, campanii, piese de teatru si chiar razboaie ar fi ajuns sa fie ce-au fost.

Pin It

3 Comments

  • len.ro spune:

    Nu cred ca e vorba doar de o imagine proasta. E greu. Toti isi imagineaza ca sunt in stare sa faca asta, au un grup de prieteni cu care merg la bere, barfesc si vorbesc. Dar de fapt sa faci PR bine e greu, munca multa si trebuie sa intelegi multe chestii.

  • Ionouka spune:

    Ai mare dreptate. Numai ca eu cred ca oamenii inteleg prost din start ce-ar trebui sa faca, si chiar daca au bunavointa, nu pot duce lucrurile la bun sfarsit. sunt in industria asta de multi ani si cred ca am cunoscut maxim 2-3 oameni care faceau PR bine. eu asta imi propun si cred ca sunt pe calea cea bun.

  • Ronin Man spune:

    La multinationale PRul inseamna mai mult scotocirea in jobenul magic ca sa se gaseasca solutii pt cresterea awareness-ului sau scutirea de impozite, sau alte smecherii… firemele mici nu stiu cu ce se mananca; mai toata lumea asociaza PR cu eventzurile si cam asta-i tot… mai e mult pana departe! parerea mea :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *