Magazinul online care, dacă nu livrează a doua zi, îți oferă transport gratis tot anul la toate comenzile (p)

Sigur știți și voi cum e să arzi de nerăbdare să primești jucăria aia pentru copil de care (simți tu sigur) că atârnă sănătatea ta mintală.

Poate-ți imaginezi că atunci când comanzi ceva online, imediat ce ai plasat comanda, cineva se duce în depozit cu foaia pentru curier gata tipărită, ia cutia cu produsul tău, lipește pe ea foaia, o predă curierului, care se urcă în duba lui și aduce cutia la mine. Trei ore maximum. Șase, dacă e trafic.

Nu?

Nu prea. Dacă te dai jos din pat și te duci tu la magazin să-ți cumperi, ar putea dura trei ore. Dar s-ar putea să nu ai un preț la fel de bun, mai dai bani și pe benzină, parcare sau taxi, în mall mai intri și în magazinul cu pantofi, îți iei o înghețată, sigur faci pagubă mai mare.

Când comanzi online, lucrurile stau diferit, pentru că magazinul cu pricina primește niște zeci, sute sau mii de comenzi pe zi cu tot atâtea produse, care pleacă peste tot în țară. Mare parte a procesului e automatizată, există niște brațe robotice care pun pe o bandă produsele comandate. Acest sistem are nevoie de investiții continue în reglaje și actualizări. Magazinele online au multe avantaje (noi comandăm online aproape tot ce folosim): îți aduc posibilitatea de a returna produsele în 15-30 de zile de cumpărare, au oferte mai bune, promoții nenumărate, gamă foarte largă de variante și îți livrează produsele la ușă.

Produsele pleacă destul de repede din depozit (care e de obicei este undeva afară din oraș), sunt preluate de curier, care le duce la un sediu central, unde sunt cântărite și distribuite curierilor care livrează pachetele în orașele de destinație, unde ajung într-un alt depozit central de unde sunt preluate de curierii care aduc coletele în cartiere, în funcție de adresele destinatarilor. Asta se întâmplă de obicei peste noapte. Abia a doua zi curierul de pe strada ta intră în posesia cutiei tale, are și el niște sute de livrări pe ziua cu pricina. Poate ajunge și la tine, poate nu.

Dar n-ar fi fain să știi sigur că primești a doua zi ce-ai comandat, indiferent de ora la care ai comandat, inclusiv duminica?

eMAG a lansat acum două zile acest pariu curajos! Încă zece zile de azi, până pe 20 ianuarie. Ei garantează că dacă ești din București și comanzi de la ei obiecte mici și mijlocii, sigur primești comanda a doua zi. Poți comanda mâncare, jucării, cărți, un prăjitor de pâine, orice alt obiect (care nu e mare) pentru un cadou de care ai nevoie urgent.

Iar dacă, din motive care nu țin de tine (adică tu ai fost acasă, dar curierul n-a venit a doua zi după confirmarea comenzii în cazul plății ramburs și după confirmarea plății în cazul comenzilor cu plata cu cardul online), primești drept compensare livrare gratuită tot restul anului (la produse mici și mijlocii, indiferent de numărul de comenzi).

Dacă nu vă găsește curierul acasă, atunci nu veți primi compensația cu transportul gratuit tot anul. Normal, că na, ei au vrut, dar tu n-ai putut.

Dacă nu a sosit comanda a doua zi, eMAG vă va oferi transport gratuit pentru livrarea standard până în ultima zi din an, începând cu 9 februarie.

O campanie destul de curajoasă, zic eu! Cred că vor avea o grămadă de comenzi sâmbătă seara la ora 23.15, lumea va testa cu entuziasm livrarea de a doua zi. 🙂 Sunt curioasă ce se va întâmpla!

Apreciez mult toate aceste servicii extra, de cele mai multe ori când am comandat la eMAG, chiar a sosit produsul a doua zi, cu excepția unor produse care erau vândute de terți.

Suntem clienți foarte vechi eMAG, sunt principalul nostru furnizor de produse, de la mâncare de la Mega la televizor și alte electronice, jucării pentru cadouri, accesorii pentru casă și alte minuni. Nu am avut probleme serioase niciodată, iar garantarea livrării a doua zi mi se pare o campanie curajoasă, care știu că are costuri mari. Inclusiv de imagine, pentru că te bazezi pe o mulțime de oameni când faci o astfel de promisiune, iar riscul să se întoarcă împotriva ta e mare. eMAG este, de mulți ani, din punctul, nostru de vedere, cea mai bună opțiune pentru cumpărături online, mai ales pentru electronice și jucării. Faptul că ai 30 de zile să returnezi un produs e important pentru noi.

Atenție, asigurați-vă că produsele pe care le puneți în coș sunt eligibile, sunt vândute și livrate de eMAG (uneori, eMAG livrează produse care sunt vândute de alte companii) și sunt pe stoc. Apoi alegeți livrare standard.  De asemenea, e obligatoriu ca adresa de livrare să fie în București.

Campania e valabilă și pentru firme, și pentru persoane fizice, cu excepția clienților Corporate. Nu participă la campanie comenzile cu modalitatea de plată „Ordin de Plată” sau „eCredit” și nici comenzile care conțin trei sau mai multe bucăți din același produs. Aici aveți regulamentul integral și un link către lista de produse care participă în campanie (sunt niște zeci de mii de produse).

Dacă folosiți acest serviciu, vă rog să ne spuneți și nouă cum e. Eu o să comand azi un cadou pentru o petrecere de copii la care mergem mâine după-amiază. Am încredere că va sosi mâine, altfel va trebui să ies din casă să-l cumpăr și n-aș vrea, avem în plan weekend de jocuri și filme. Vă anunț cum a mers. Iar dacă veți comanda și voi, musai să-mi spuneți dacă ați primit a doua zi.


Imagine de mohamed Hassan de la Pixabay

5 Comments

  • deea spune:

    Nu sunt din București și mi se pare util de menționat ca aceasta campanie nu va afecta livrările spre alte orașe. Adică, dacă de mâine au zeci de mii de comenzi din București ( unii probabil vor face doar-doar prind treaba cu transport gratuit tot anul), sa nu amâne celelalte orașe. Cât despre probleme cu eMAG, chiar mi se pare ciudat ca nu ati avut. Suntem și noi clienți dar trebuie sa recunosc ca ma uit de zeci de ori fiindcă de obicei sunt hoți: reducerile nu sunt deloc reduceri, încă practica scumpirea enorma înainte de reducere și găsești “mega-promoții” la preț mai mare decât in magazin. De asemeni, nu cred ca verifica deloc magazinele partenere, eu am văzut la ei produse de 100 de ori mai scumpe decât in alte magazine ( fără exagerare). Nici ei nu au prețuri tocmai mici.
    Am avut probleme și cu transportul, produse perisabile care au venit efectiv fierbinți: aici cred ca ar trebui sa lucreze toate firmele de curierat, nu au aer condiționat in mașini, fac economie, e un risc enorm sa comanzi produse cosmetice de exemplu pe timp de vara, dar și alimentare ( mâncare bebeluși, hrana animale, diverse suplimente, toate se pot comanda de pe eMAG). Ar fi bine sa impună un standard al transportului produselor livrate de ei.

  • Lorena spune:

    Emag…probabil ti-au scazut vanzarile ,de fapt sunt sigura!
    In noiembrie 2017 am comandat si platit in avans cadouri de Craciun,nu putine si nu ieftine.
    Ce am primit? Cateva seturi si apoi o factura storno in ianuarie…
    Alta problema la firmele lor cu market place ar fi firmele mici de curierat.Un cosmar!
    Personal evit EMag!

  • Julie spune:

    Si de taxa de transport nou introdusa de emag nu se zice nimic? Nu mă refer la București, nu știu cum e, dar in alte orașe pentru a avea transport gratuit trebuie sa comanzi de peste 1500 lei, ridicol, nu? Am primit comenzi cu întârziere și de 3 săptămâni (și nu de black Friday), pt că cică nu aveau un produs pe stoc, și a trebuit să dau 15 telefoane pt a clarifica situația, apoi am anulat comanda, care in final nu a fost procesata corect și a ajuns chiar daca am anulat-o. Le-au scăzut mult comenzile, nu mă mir că a doua zi livrează in București… Sa nu mai vorbim de firma lor de curierat, de produsele desigilate vândute ca noi, de preturile umflate numai ca sa para ca au băgat reduceri.

  • deea spune:

    Am văzut și pe pagina de fb niște comentarii și as avea o rugăminte: se poate afla cu certitudine dacă vând produse contrafăcute? Pe pagina de fb am văzut o marca de cosmetice, m-am uitat și eu pe eMAG și sunt vândute la un preț exagerat de mic fata de Sephora, de exemplu. Chiar prețul inițial, fără reducere, pare foarte mic. Am cumpărat și eu ocazional produse de make-up și uneori parca ceva era in neregula. Problema este ca am comandat și produse pentru copii și bebeluși, Dermato-cosmetice și produse pentru protecție solara – majoritatea de la
    eMAG dar cred ca au mai fost și parteneri. As vrea mult o poziție oficială a lor, dacă tot le faci publicitate, poate reusesti asta. Am luat și formule speciale de lapte pentru copil cu multiple alergii. Sper mult sa fie de încredere totuși. Unii parteneri vând fake-uri grosolane, de exemplu păpuși LOL, am patit eu ( erau f ieftine dar părea promoție). Am primit niște plasticuri ordinare. De asemeni parteneri ce au jucării “reduse” de la 300 la 200 lei iar in orice magazin acea jucarie e 50 lei preț întreg. Pot explica de ce se intampla asta?

  • Cornelia spune:

    Meh, si curierul trece ca nu esti acasa – am patit-o de doua ori cu Sameday, prima data am dat peste un baiat foarte de treaba la call center – i-am spus ca nu vreau sa fac reclamatie, doar ca probabil ar fi bine sa nu mai colaboreze cu ei. A, platisem si ceva bani in plus ca sa vina intr-un anumit interval orar. A venit in ziua urmatoare nenea, intre timp citisem ca emag a cumparat Sameday, deci nu au la ce sa mai renunte.

    A doua oara a fost candva luna trecuta – la fel, mesaj ca nu m-a gasit acasa (in conditiile in care eram, evident), telefon la curier, nu raspundea neam. Probabil ca de asta au facut campania, sa distraga atentia de la faptul ca au un serviciu prost, pe care, mai nou, vor sa il si supra-taxeze.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *